کد خبر: 43201
A
مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران :

مدیرعامل سازمان املاک هیچ ملکی از شهرداری تهران نگرفته است/عدم سکونت خانواده پرویزی در تهران/ ادعای رسانه ها درباره نحوه انتصاب پرویزی و املاک شهرداری از اساس کذب است

در پی انتشار خبرهایی مبنی بر دریافت 2 واحد مسکونی توسط سید علی اکبر پرویزی از شهرداری، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در راستای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد. سید علی اکبر پرویزی در ٢٣ آبان ٩٦ با حکم دکتر محمدعلی نجفی شهردار وقت تهران به عنوان مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران منصوب و فعالیت خود را آغاز کرده است. وی پیش از عهده دار شدن این سمت، استاندار خراسان جنوبی بوده و بدیهی است که در آنجا اقامت داشته و خانواده ایشان نیز همچنان همان جا زندگی کرده و ساکن تهران نیستند. ادعای سکونت خانواده ایشان از اساس کذب و درباره نحوه ورود ایشان به شهرداری تهران خبر رسانی کذب صورت گرفته است....

مدیرعامل سازمان املاک هیچ ملکی از شهرداری تهران نگرفته است/عدم سکونت خانواده پرویزی در تهران/  ادعای رسانه ها درباره نحوه انتصاب پرویزی  و املاک شهرداری از اساس کذب است
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در پی انتشار خبرهایی مبنی بر دریافت 2 واحد مسکونی توسط سید علی اکبر پرویزی از شهرداری، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در راستای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.

 

آقای سید علی اکبر پرویزی در ٢٣ آبان ٩٦ با حکم دکتر محمدعلی نجفی شهردار وقت تهران به عنوان مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران منصوب و فعالیت خود را آغاز کرده است. وی پیش از عهده دار شدن این سمت، استاندار خراسان جنوبی بوده و بدیهی است که در آنجا اقامت داشته و خانواده ایشان نیز  همچنان همان جا زندگی کرده و ساکن تهران نیستند. 

 

 پس از انتصاب ایشان در سمت مذکور، لازم بود طی روال معمول، وی در مکانی در محل خدمت خود سکنی گزیند. بر این اساس در یکی از خانه های سازمانی شهرداری تهران که برای اقامت میهمانان شهرستانى مورد استفاده قرار مى گیرد، به طور موقت اسکان داده شد.

 

پرویزی بعد از مدتی خانه سازمانی مذکور را تحویل شهرداری داد و در حال حاضر در هیچ یک از املاکی که متعلق به شهرداری تهران است، سکونت ندارد.

 

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ضمن تاکید بر رعایت اخلاق حرفه ای و صداقت در تولید و انتشار اخبار، دریافت هر گونه واحد مسکونی از شهرداری تهران توسط مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران را قویا رد می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر