کد خبر: 43372
A

لباس ماموران پلیس یگان‌های عملیاتی به «دوربین» مجهز می‌شود

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: طرح دوربین‌های روی لباس ماموران پلیس، به شدت توسعه پیدا می‌کند.

لباس ماموران پلیس یگان‌های عملیاتی به «دوربین» مجهز می‌شود

سردار حسین رحیمی با اشاره به طرح نصب دوربین‌های تصویربرداری بر روی البسه پلیس اظهار کرد: در ادامه عملیاتی سازی این طرح، دوربین‌های روی لباس ماموران پلیس، به شدت توسعه پیدا می‌کند.

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: یکی از ابعاد توسعه بهره‌مندی از این تجهیزات، آن است که ماموران پلیس‌های تخصصی مختلف به خصوص پلیس‌های فعال در یگان‌های عملیاتی به این دوربین مجهز می‌شوند.

وی با بیان اینکه توسعه این طرح هم در بخش میزان بهره‌مندی نیروهای پلیس است و هم در امکانات فناوری دوربین‌ها افزود: در این طرح که پیش از این تنها به صورت آفلاین قابل بهره‌برداری بود، مقرر شده دوربین‌های روی لباس ماموران از حالت آفلاین به وضعیت آنلاین تبدیل شوند.

رحیمی خاطرنشان کرد: حالت آنلاین برای این دوربین‌ها به معنای آن است که اپراتور مستقر در مرکز عملیات و مانیتورینگ می‌تواند به صورت آنلاین تمام حرکات ماموران پلیس و افرادی که در مقابل وی قرار دارند را به صورت آنلاین رصد کند.

به گزارش تسنیم، پیش ازاین و در نیمه مهرماه سال گذشته طرح نصب دوربین بر روی البسه ماموران پلیس به عنوان طرح پایلوت در سرکلانتری چهارم پایتخت با حضور سردار مومنی جانشین رئیس پلیس کشور، سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا و سردار رحیمی رئیس پلیس تهران به اجرا درآمده بود./تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر