کد خبر: 43407
A

سگ‌آزار معروف در آبادان راهی زندان شد / هنگام آزار و اذیت سگ، شرب خمر کرده بود

دادستان آبادان از زندانی‌شدن سگ‌آزار معروف در آبادان خبر داد.

سگ‌آزار معروف در آبادان راهی زندان شد / هنگام آزار و اذیت سگ، شرب خمر کرده بود

به گزارش دیده بان ایران؛ ناصر غلامی ضمن اشاره به اینکه ماه گذشته انتشار سریع و گسترده کلیپی در فضای مجازی بازتاب منفی و حتی تند افکار عمومی را در پی داشت، گفت: در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی شخصی با چهره آشکار در حال آزار و اذیت یک قلاده سگ است.

وی افزود: به لحاظ اهمیت موضوع، مراتب توسط اداره محیط زیست شهرستان و نیروی انتظامی در قالب دو فقره گزارش به دادگستری منعکس شد که بلافاصله پرونده‌های مربوطه با یکدیگر ادغام و به شعبه یک بازپرسی ارجاع شد که وی نیز دستورات قضایی قاطع برای دستگیری متهم را صادر و ابلاغ کرد.

وی اظهار کرد: در جریان تحقیقات ادامه‌دار برای شناسایی هویت فرد متهم، اداره محیط زیست شهرستان آن را شناسایی و اعلام کرد.

دادستان آبادان تصریح کرد: تلاش زیادی توسط نیروی انتظامی برای دستگیری متهم انجام شد اما به دلیل غلیان احساسات و عواطف مردم و به دنبال آن تجمع تعدادی از طرفداران حقوق حیوانات در مقابل منزل متهم و ایجاد حساسیت برای فرد متهم، وی از شهرستان متواری شد.

غلامی گفت: دستگاه قضایی شهرستان ضمن احترام به افکار عمومی، به دور از هرگونه تاثیرپذیری از هیجانات و احساسات به طور مستمر پیگیر شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم توسط نیروی انتظامی بود تا اینکه در هفدهم اردیبهشت ماه امسال فرد متهم توسط نیروی انتظامی دستگیر و به طور سریع و با دستور قضایی به بازداشتگاه منتقل شد.

وی ضمن اشاره به اینکه تحقیقات انجام شده حاکی از مسروقه بودن سگ مزبور داشت و متهم نیز در بازپرسی به این موضوع اقرار کرد، افزود: در جریان بازپرسی متهم اقرار کرد که به هنگام آزار و اذیت سگ، شرب خمر کرده بود.

غلامی اظهار کرد: براین اساس متهم یاد شده در روز هجدهم اردیبهشت ماه جاری به اتهام جریحه دار کردن عفت عمومی، سرقت و شرب خمر با صدور قرار تامین کیفری به دستور بازپرس شعبه یک دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان روانه زندان شد./مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر