کد خبر: 43749
A

حدود 900 مجرم در پایتخت دستگیر شدند

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری حدود ۹۰۰ سارق و قاچاقچی در پایتخت خبر داد.

حدود 900 مجرم در پایتخت دستگیر شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسین رحیمی در حاشیه یازدهمین مرحله از اجرای طرح رعد که صبح دیروز در پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد، گفت: ۸۵ کلانتری و پاسگاه پلیس پیشگیری و ۱۱ سرکلانتری در یازدهمین مرحله از طرح رعد حضور داشتند و ما در اجرای این طرح ۲۳۵ حکم قضائی برای ورود به مخفیگاه سارقان و مال‌خران را اخذ کردیم.

وی با بیان اینکه در این طرح ۵۴۴ نفر از سارقان و مال‌خران دستگیر شدند، اظهار کرد: در اجرای این طرح ۴۵ باند سرقت متلاشی و ۳۲۵ دستگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه کشف شد. در این زمینه ۶۲۲ پرونده تشکیل شد. در میان دستگیر‌شدگان ۱۷۲ نفر سارق تلفن همراه و ۱۹۸ نفر سارق لوازم داخل خودرو هستند.

به گفته رئیس پلیس پایتخت ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه در این مرحله از طرح رعد تاکنون بیش از ۴۷‌ میلیارد ریال بوده است.

رحیمی همچنین با اشاره به دستگیری زنی که با همراهی همسرش اقدام به جیب‌بری داخل قطارهای مترو کرده بود، اظهار کرد: مأموران پلیس پایتخت این زن را که بیش از ده‌ها سرقت در سوابقش داشت، شناسایی و دستگیر کردند.
وی همچنین از دستگیری ۳۲۰ خرده‌فروش مواد مخدر در مناطق مختلف پایتخت خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه برخورد با قاچاق کالا به‌طور ویژه در دستور پلیس قرار دارد، اظهار کرد: در همین راستا همکاران من در کلانتری‌های سراسر کشور ۴۵ قاچاقچی را که در زمینه قاچاق دارو، پارچه، مشروبات الکلی، لوازم یدکی خودرو، دخانیات و... فعالیت داشتند، دستگیر کردند.

رحیمی ارزش ریالی اقلام مکشوفه را بیش از سه ‌میلیارد تومان اعلام کرد.

به گفته وی در حاشیه این طرح یک قبضه سلاح کمری و ۷۵ ‌هزار سی‌دی غیرمجاز و اقلامی غیرفرهنگی و غیرمجاز کشف و ضبط شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر