کد خبر: 43970
A

شهردار مراقب فضاسازی برای انتصابات باشد

از روز گذشته خبری در رسانه ها مبنی بر انتصاب محمود سیادت موسوی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منتشر شده است که طی دفعات متعدد تأیید و تکذیب شده است.

شهردار مراقب فضاسازی برای انتصابات باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ نخستین مساله در این میان، فضاسازی جریان های مختلف درون شهرداری، دولت و جریان های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا (به ویژه تیم نزدیک به محمد باقر قالیباف) برای تأثیرگذاری بر انتصابات است که شهردار جدید بایستی مراقب آن باشد.

مساله دوم ضعف عملکرد روابط عمومی شهرداری در این شرایط است که به دفعات از جمله در موضوع استعفای نجفی خود را نشان داد و بایستی محمد علی افشانی نسبت به رفع آن تدبیر کند وگرنه همواره با مشکلات عدیده در زمینه اطلاع رسانی و مدیریت خبر روبرو خواهد شد.

یکی از اقدامات ضروری در این زمینه آنلاین و سیستمی شدن اخبار شهرداری از جمله انتصابات آن است که به صورت خودکار این نقص برطرف شود.

شهرداری تهران در دوره جدید نیاز به روابط عمومی چابک و فعالی دارد که بتواند به سرعت نسبت به اخبار و شایعات واکنش نشان دهد، به ویژه اینکه طی ماه های اخیر با موج شایعات و شبهات واقعی یا تخریبی پیرامون شهردار، صندوق بازنشستگی کارکنان شهرداری و موسسه همشهری مواجه بوده‌ایم که فقدان شفافیت واطلاع رسانی لازم روابط عمومی شهرداری بر بی اعتمادی نسبت به شهرداری تهران افزوده است./اسکان نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر