کد خبر: 44612
A
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران؛

کمیسیون آموزش به صورت جدی پیگیر موضوع آزار جنسی در یکی از مدارس غرب تهران است/ مسئولان مربوطه چرا استعفاء نمی دهند؟!!

حجت الاسلام سلیمی در رابطه با آخرین جزئیات پیگیری کمیسیون آموزش مجلس در رابطه با مسئله آزارجنسی دریکی از دبیرستان های پسرانه غرب تهران بیان کرد: در این رابطه کمیسیون آموزش در روز سه شنبه جلسه ای برگزار کرد و طی آن مقرر شد که قوه قضائیه به صورت جدی این مسئله را پیگیری کند و تنها به افراد محدود و زیردست اکتفا نکند و بالادستان آن مجموعه را هم مورد مواخذه قرار دهد.

کمیسیون آموزش به صورت جدی پیگیر موضوع آزار جنسی در یکی از مدارس غرب تهران است/ مسئولان مربوطه چرا استعفاء نمی دهند؟!!

 

دیده بان ایران: حجت الاسلام سلیمی در رابطه با آخرین جزئیات پیگیری کمیسیون آموزش مجلس در رابطه با مسئله تعرض در غرب تهران به خبرنگار دیده بان ایران گفت: در این رابطه کمیسیون آموزش در روز سه شنبه جلسه ای برگزار کرد و طی آن مقرر شد که قوه قضائیه به صورت جدی این مسئله را پیگیری کند و تنها به افراد محدود و زیردست اکتفا نکند و بالادستان آن مجموعه را هم مورد مواخذه قرار دهد. از طرفی انتظار می رود رئیس جمهور نیز به این مسئله نگاه اساسی و دقیق توام با پیگیری های مداوم داشته باشد.

 

وی افرود: نکته قابل توجه برای اعضای کمیسیون این است که تاکنون هیچ یک از مسئولین ذی الربط استعفا نداده اند در صورتی که در چنین مواقعی ما با استعفای عدید مسئولان مواجه هستیم. در این مورد نیز مقرر شد تا بررسی صورت پذیرد.

 

گفتنی است در همین رابطه و پس از اظهارات روز گذشته (چهارشنبه) حاجی دلیگانی عضو کمیسیون اموزش مجلس در خصوص اجرا شدن سند 2030 در این مدرسه؛ ..........مدیر دبیرستان دکتر معین ضمن تکذیب این ادعا گفت به هیچ وجه این سند در مدرسه اجرا نشده است.

حاجی دلیگانی همچنین به سایت فرارو گفته است که مستنداتی را در دست دارد که نشان میدهد نه تنها در این دبیرستان مذکور بلکه در بسیاری از مدارس کشور سند 2030 در حال اجرایی شدن است. او گفته که به زودی مستندات خود را به کمیسیون اموزش ارائه خواهد کرد(اینجا)

 

گفتنی است پیشتر " نعمت احمدی" حقوقدان در گفت و گو با سایت دیده بان ایران ضمن غیر مستند خواندن ادعای حاجی دلیگانی گفت که برعکس ادعای حاجی دلیگانی اجرا نشدن سند 2030 باعث به وجود آمدن اینگونه اتفاق ها در سطح مدارس کشور شده است. (اینجا)

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر