کد خبر: 44721
A

ضیافت افطاری با هزینه شخصی برگزار شد

به دنبال انتقاداتی که از شورای شهر تهران برای برگزاری ضیافت افطاری با استفاده از امکانات شهرداری منتشر شد، شورای شهر تهران واکنش نشان داده و اعلام کرد این مراسم با هزینه شخصی برگزار شده است.

ضیافت افطاری با هزینه شخصی برگزار شد

به گزارش دیده بان ایران و به دنبال انتقاداتی که از شورای شهر تهران برای برگزاری ضیافت افطاری با استفاده از امکانات شهرداری منتشر شد، شورای شهر تهران واکنش نشان داده و اعلام کرد این مراسم با هزینه شخصی برگزار شده است.پنجشنبه هفته گذشته شورای شهر تهران ضیافت افطاری با دعوت از رسانه‌های مختلف در تالار الماس شهر برگزار کرد. یکی از خبرگزاری‌ها در واکنش به برگزاری این مراسم در گزارشی انتقادی با اشاره به بخشنامه جدید شهرداری تهران که برگزاری هرگونه مراسم افطاری ممنوع کرده؛ این مراسم را حاتم‌بخشی دانسته و اعلام کرد که مشخص نیست هزینه این ریخت و پاش‌های شورای شهر از جیب چه کسی تامین می‌شود؟!

علی اعطا (سخنگوی شورای شهر) در واکنش به این گزارش در پست توئیتری خود خبر داد که این مراسم را با هزینه شخصی برگزار کردند و خبرگزاری مربوطه نیز تلفنی به این مراسم دعوت شده بود. سخنگوی شورای شهر از این خبرگزاری برای تاختن به ضیافت افطاری شورا گلایه کرده و نوشته است:"وقتی بنا را بر دوستی می‌گذاریم نمی‌توانستند پای تلفن سوال کنند تا توضیح بدهم مراسم را با هزینه شخصی برگزار کرده‌ایم؟ "

علاوه بر سخنگوی شورای شهر، روابط عمومی شورا نیز در یک پست اینستاگرامی با انتشار عکسی از مراسم در مورد نحوه هزینه‌کرد ضیافت افطار نوشته است که این ضیافت متعلق به محمدجواد حق‌شناس و علی اعطا، دو تن از اعضای شورای شهر، بوده و با هزینه شخصی در تالار الماس شهر (متعلق به شهرداری تهران) برگزار شده است.

مدیرکل روابط عمومی شورای شهر نیز به دنبال انتشار این گزارش در سایت رسمی شورای شهر تهران جوابیه‌ای منتشر کرده و این گزارش را کذب و داستان‌سرایی دانسته است. براساس این جوابیه تالار الماس شهر  یکی از گران‌قیمت‌ترین تالارهای پایتخت نبوده و ضیافت هم در سطح معمولی برگزار شده است.

 

27

 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر