کد خبر: 44727
A

عضو شورای شهر تهران: نیروهای شهرداری برون سپاری می‌شوند، بیکار نه!!

رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای شهر تهران با بیان اینکه نیروهای شهرداری تهران تعدیل نشدند، گفت: اگر کسی به ناحق از شهرداری تعدیل شده است، این موضوع را به شورای شهر تهران گزارش دهد.

عضو شورای شهر تهران: نیروهای شهرداری برون سپاری می‌شوند، بیکار نه!!

به گزارش دیده بان ایران به نقل از آنا؛ محمود میرلوحی در واکنش به تعدیل برخی از نیروهای شهرداری تهران اظهار کرد: شهرداری تهران نیروهای مازاد بسیاری دارد و بر اساس گزارش شهردار سابق تهران، آقای نجفی، در ازای هر پست مصوب بیش از 2/6 نیروی انسانی در شهرداری وجود دارد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه سال 1364 مجلس شورای اسلامی باید برون‌سپاری صورت می‌گرفت اما درست در نقطه مقابل آن در سال 95 و 96 اتفاق افتاده و 13 هزار نفر تحت عنوان نیروی پیمانکاری به شهرداری تهران اضافه شده است. در حالی که شهرداری باید فعالیت‌های داخلی خود را به حالت پیمانکاری به بیرون واگذار می‌کرد.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید به گونه‌ای عمل شود تا با توجه به شرایط فعلی کسی بیکار نشود، گفت: در عین حال که ساختارها اصلاح می‌شوند، شغل افراد هم باید حفظ شود، 6 هزار نفر از 13 هزار نفری که استخدام شده‌‌اند، متاسفانه دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم بوده‌اند.

میرلوحی افزود: حوزه منابع انسانی شهرداری تهران در نظر دارد تا در قالب برون سپاری این افراد را ساماندهی کند لذا کسی بیکار نمی‌شود. اساساً تلاش شهرداری بر این است که سطح دانش را ارتقاء دهد و افرادی که مدرک تحصیلی‌شان بالای لیسانس است، در اولویت تعدیل نیستند مگر اینکه تخلفی از سوی آنها صورت گرفته باشد یا مثلاً مشکلات اداری همچون معافیت از خدمت شامل حال آنها شود.

وی تاکید کرد: چند روز پیش شنیدم که گفته می‌شد عده‌ای از افراد با سواد و با سابقه تعدیل شده‌اند اگر همچین موضوعی صحت داشته باشد از آنها درخواست دارم که این موضوع را به شورای شهر اعلام کنند تا از سوی ما پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

به گفته عضو شورای شهر تهران ارتقاء سطح دانش و کیفیت سواد کارکنان شهرداری تهران مد نظر مدیریت جدید این نهاد است به گونه‌ای که رشته‌های مرتبط بتوانند در شهرداری مشغول به کار شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر