کد خبر: 45756
A
در گفت و گو با دیده بان ایران تشریح شد:

آخرین وضعیت محمد حبیبی از زبان وکیل او؛ پروسه این پرونده بسیار نامتعارف و طولانی شده است

حسین تاج در رابطه با آخرین وضعیت "محمد حبیبی" بیان کرد: با نظر ظابطان آقای حبیبی را به زندان بزرگ تهران منتقل کردند که متاسفانه به عقیده من شرایط زندان بزرگ تهران و زندانیان آنجا وخیم است. متاسفانه وضعیت آب، بهداشت و رسیدگی به زندانیان در این زندان بسیار نامناسب است. از همان روزی که آقای حبیبی، زندانی و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند، بازپرس محترم پرونده سفارش اکید داشتند که وی همواره باید تحت کنترل متخصص باشند. اما متاسفانه تا به امروز در این زمینه به او رسیدگی نشده و از ارجاع ایشان به متخصص ممانعت بعمل آمده است.

آخرین وضعیت محمد حبیبی از زبان وکیل او؛  پروسه این پرونده بسیار نامتعارف و طولانی شده است

دیده با ایران: پس از گذشت حدود دوماه از بازداشت محمد حبیبی، عضو هیئت مدیره کانون معلمان تهران، وکیل او حسین تاج وضعیت او را این چنین بیان می کند.

تاج در خصوص آخرین وضعیت حبیبی و پرونده او به خبرنگار دیده بان ایران گفت: پس از این که پرونده به شعبه 26 ارجاع داده شد، متاسفانه قاضی محترم  دادگاه با نظر ضابطان پرونده قرار وثیقه را به قرار بازداشت تبدیل کرد و بازهم با نظر همان ظابطان او را به زندان بزرگ تهران منتقل کردند که متاسفانه به عقیده من شرایط زندان بزرگ تهران و زندانیان آنجا وخیم است.

 

وی ادامه داد: آب، بهداشت و رسیدگی به وضعیت زندانیان در این زندان بسیار نامناسب است. از همان روزی که آقای حبیبی زندانی و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند، بازپرس محترم پرونده سفارش اکید داشتند که وی همواره باید تحت کنترل متخصص باشند. اما متاسفانه تا به امروز در این زمینه به او رسیدگی نشده و از ارجاع ایشان به متخصص ممانعت بعمل آمده است.

 

تاج همچنین خاطرنشان کرد: به بازداشت ایشان اعتراض کرده ایم و متاسفانه پروسه این پرونده بسیار طولانی و نا متعارف  شده است. تا صبح امروز نیز دادگاه تجدید نظر هیچ نظر و تصمیمی در خصوص پرونده آقای حبیبی در نظر گرفته نشده است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر