کد خبر: 45813
A

رئیس دادگستری شهرستان قرچک: پرونده متهمین اصلی پروژه باب الحوائج در مرحله اجرای احکام است

رئیس دادگستری شهرستان قرچک در نشست خبری ضمن گرامیداشت و فرارسیدن هفته قوه قضاییه گفت: امروز امپراطوری رسانه‌های غرب تلاش می کنند مردم ما را به انقلاب مأیوس کنند که لازم است مراقب باشیم خواسته یا ناخواسته در دام رسانه های معاند نظام اسلامی قرار نگیریم.

رئیس دادگستری شهرستان قرچک: پرونده متهمین اصلی پروژه باب الحوائج در مرحله اجرای احکام است

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس دادگستری شهرستان قرچک، حجت الاسلام والمسلمین مرتضاییان در خصوص پروژه باب الحوائج و نتیجه آن گفت: این پروژه پرونده‌های متعددی اعم از حقوقی و کیفری دارد. در خصوص پرونده های کیفری پرونده اصلی آن منتهی به صدور رأی شده است و قرار محکومیت و دو سال حبس برای سه نفر اعضای اصلی که سازندگان بودند صادر شده و درمرحله تجدید نظر تأیید و در مرحله اجرای حکم در نزد دادستان است.

وی در ادامه توضیحات پرونده باب الجوائج گفت: در این پرونده مجرمین دستگیر شدند که پرونده برای اعاده دادرسی به تهران منتقل شده و هنوز نتیجه را به ما اعلام نکرده اند که در بحث حقوقی پرونده های متعددی علیه متهم اصلی مطرح است که الان این شخص در زندان به سر می برد و اگر در پرونده کیفری خود تبرئه شود پرونده‌های حقوقی سرجای خودهستند که بیشتر این پرونده‌ها مالی است./میزان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر