کد خبر: 45996
A

زن جوانی که شوهر افغانی اش را با اسید کشت

زن جوان که به‌دنبال اختلاف‌های شدید خانوادگی، شوهر افغانش را در خواب با اسید سوزانده و به قتل رسانده بود با تأیید سلامت روانی‌اش از سوی پزشکان در انتظار حکم دادگاه است.

زن جوانی که شوهر افغانی اش را با اسید کشت

به گزارش دیده بان ایران؛ درپی این واقعه هولناک که آذر سال 95 درجنوب تهران رخ داد، زن جوان بلافاصله دستگیرشد.

او دربازجویی به بازپرس شعبه دوم دادسرای شهرری گفت: «از مدتی پیش با شوهرم اختلاف داشتم و او دائم اذیتم می‌کرد و با هم شب و روز دعوا داشتیم.
از شب قبل هم دعوا و درگیری‌مان شدت گرفته بود. تا صبح دعوا کردیم تا اینکه شوهرم خوابش برد. من به خودش گفته بودم که او را در خواب با اسید خواهم سوزاند ولی به حرفم توجهی نکرد.شب حادثه به انباری رفتم و از آنجا ظرفی پلاستیکی را پر از اسید کردم. وقتی بالا آمدم هنوز خواب بود بیدارش کردم. وقتی از جا پرید یکدفعه اسید را رویش ریختم. با دیدن شوهرم در آن وضعیت ناگهان پشیمان شدم او را بغل و معذرت خواهی کردم.بعد هم با پلیس و اورژانس تماس گرفتم ولی افسوس که شوهرم در بیمارستان فوت کرد.»

در جلسه محاکمه، مادر شوهر خواهان قصاص عروس جنایتکار شد.
 این زن که یک پسر خردسال دارد  در جلسه دادگاه بار دیگر ماجرای اسیدپاشی را شرح داد و پس از اعتراف و ابراز ندامت، گفت چون شوهرش از او خواسته بود تن فروشی کند تصمیم گرفته او را بکشد.اوگفت: «مرا به‌خاطر پسرم ببخشید.» اما مادرشوهر همچنان خواستار قصاص قاتل پسرش بود.

بنابراین قضات ختم جلسه را اعلام کردند. با توجه به اینکه آزمایش‌های روانی نشان از سلامت کامل این زن داشت قضات دادگاه حکم وی را بزودی صادر خواهند کرد./ایران

*عکس تزیینی است

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر