کد خبر: 46083
A

آموزش و پرورش: حقوق تیرماه فرهنگیان طبق احکام جدید پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق تیرماه فرهنگیان بر اساس احکام جدید و افزایش اعمال شده بر اساس قانون پرداخت می شود. وی درباره علت تاخیر در اعلام احکام بیان کرد: افزایش ضریب به صورت پلکانی و اعمال 2 ضریب شامل ثابت و متغیر از جمله دلایل تاخیر در صدور احکام جدید بوده است.

آموزش و پرورش: حقوق تیرماه فرهنگیان طبق احکام جدید پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق تیرماه فرهنگیان بر اساس احکام جدید و افزایش اعمال شده بر اساس قانون پرداخت می شود.

به گزارش دیده بان ایران؛ الهیار ترکمن شامگاه چهارشنبه در اولین همایش معاونان پشتیبانی استان های کشور در ارومیه افزود: وزارت آموزش و پرورش نگارش احکام جدید را به یک شرکت واگذار کرده و شرکت مذکور از زمان ابلاغ این بخشنامه در حال اجرای نگارش احکام است.

وی با اشاره به پیگیری های وزارت آموزش و پرورش، بیان کرد: این احکام روز پنجشنبه /امروز/ تحویل گرفته می شود و در صورت دارا بودن کارکرد مناسب به استان ها ارائه خواهد شد.

ترکمن اضافه کرد: امسال ضریب افزایش حقوق نسبت به سال های گذشته با توجه به متنی که در قانون بودجه تصویب شد، تغییراتی دارد.

وی درباره علت تاخیر در اعلام احکام بیان کرد: افزایش ضریب به صورت پلکانی و اعمال 2 ضریب شامل ثابت و متغیر از جمله دلایل تاخیر در صدور احکام جدید بوده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نیز افزود: این موضوع منوط به مجوزها و سیاست های سازمان اداری استخدامی کشور و سیاست های ابلاغی و اصلاحی است و آموزش و پرورش مطابق قانون عمل می کند.

به گزارش ایرنا این همایش به مدت 2 روز با هدف بررسی سیستم های مالی و اداری آموزش و پرورش استان ها برگزار می شود.

بررسی و سیاست گذاری برای برنامه های رفاهی از جمله اسکان فرهنگیان، بیمه تکمیلی و موارد مشابه از جمله موضوعات مطرح در این همایش است.

اعضای حاضر در این جلسه در کارگاه های تخصصی رفاهی، امور اداری، بودجه و امور مالی شرکت می کنند.
برنامه های جنبی نیز برای این همایش پیش بینی شده است که شامل افتتاح مرکز اقامتی و رفاهی فرهنگیان، بازدید از تالارها و هتل فرهنگیان است.

گفتنی است حدود یک میلیون فرهنگی در سطح کشور وجود دارد./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر