کد خبر: 46306
A

مرگ دلخراش دختر 2 ساله و پدرش در رودخانه هراز

مرد جوان که پس از سقوط دختر 2 ساله‌اش به رودخانه هراز برای نجات او به رودخانه پریده بود، ناپدید شد.

مرگ دلخراش دختر 2 ساله و پدرش در رودخانه هراز

این حادثه شامگاه یکشنبه در حالی رخ داد که این پدر و دختر به حاشیه رودخانه هراز رفته بودند اما بر اثر سقوط در آب‌های خروشان جان باختند.
در پی این حادثه 2 تیم امدادی پایگاه‌های کهرود و هراز جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه در منطقه وانا اعزام شدند و در مسیر رودخانه هراز که به رودخانه وحشی شهرت دارد به جست‌و‌جو پرداختند.
غلامعلی فخاری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران تعداد امدادگرانی را که به‌دنبال یافتن اجساد این دو غریق هستند هشت نفر اعلام کرد و گفت: سرعت بالای آب و همچنین طغیانی بودن رودخانه، کار جست و جوی امداگران را سخت کرده است.
وی اعلام کرد: براساس حس نوعدوستی و همکاری، امدادگران هلال احمر برای یافتن پیکرها در تلاش هستند و نیاز است تا نیروهای مردمی نیز پای کار بیایند.به گفته معاون هلال احمر مازندران هر ساله بویژه در زمان تعطیلات به‌دلیل ناآشنایی مسافران به وضعیت رودخانه‌های مازندران، حوادث سقوط افراد به داخل رودخانه‌ها رخ می‌دهد.
پدر و دختر بچه‌ای که طعمه آب‌های خروشان هراز شده‌اند از یک خانواده دماوندی بوده‌اند که ابتدا دختربچه به داخل رودخانه افتاده و پدرش برای نجات فرزندش خود را به آب زده و هر دو غرق شده‌اند./ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر