کد خبر: 46741
A

مرد شکاک همسر خود را به داشتن رابطه با خواستگار سابقش متهم کرد

چندی قبل مردی به اداره پلیس رفت و گفت همسرم با مردی ارتباط پنهانی دارد وقتی متوجه موضوع شدم همسرم با مرد غریبه مرا ربوده و سه روز در محلی نامعلوم نگه داشتند و پس از شکنجه رهایم کردند.

مرد شکاک همسر خود را به داشتن رابطه با خواستگار سابقش متهم کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ با طرح شکایت این تازه داماد، همسرش و مرد غریبه به اتهام آدم ربایی در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی حشمت‌الله توکلی وبا حضور یک مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند.
زن جوان در اظهاراتش منکر هرگونه رابطه با مرد غریبه شد و گفت: این مرد خواستگار سابق من بود و شوهرم این موضوع را می‌دانست. وقتی ازدواج کردم شوهرم نسبت به این موضوع به من گمان بدی داشت ودر اثر همین سوء ظن بود که این داستان ساختگی را طراحی کرده است.مرد غریبه هم قسم خورد من با این زن هیچ رابطه‌ای نداشتم اصلاً درباره شکایتی که از من مطرح شده روحم هم خبر ندارد.

قضات با بررسی محتوای پرونده واسناد موجود متوجه شدند شوهر این زن در اثر سوء ظنی که به همسرش داشته است این سناریوی ساختگی را طراحی کرده است تا از همسرش و مرد غریبه انتقام بگیرد. بنابراین هر دو متهم این پرونده از اتهام آدم ربایی تبرئه شدند و این حکم صبح دیروز با مهر تأیید قضات دیوانعالی روبه‌رو شد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر