کد خبر: 46742
A

"نجات دهنده عالم" در نارمک با قمه به پلیس حمله کرد و کشته شد

ساعت 2:30 بامداد 15 تیر مأموران کلانتری 127 نارمک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از تیراندازی مرگبار به مرد جوانی خبر دادند که قصد آسیب رساندن به مأموران را داشت.

"نجات دهنده عالم" در نارمک با قمه به پلیس حمله کرد و کشته شد

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال این تماس، بازپرس مرادی - کشیک قتل پایتخت- به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی خیابان امامی، حوالی پارک فدک شدند.
نخستین تحقیقات نشان می‌داد ساعتی قبل مرد 35 ساله‌ای که به خاطر مصرف ماده مخدر شیشه حالت عادی نداشت درحالی که قمه‌ای در دست داشته با داد و فریاد مدعی شده من نجات دهنده عالم بشریت هستم و با مشاهده مأموران پلیس با قمه به آنها حمله کرده است.

مأموران چندین بار به او دستور می‌دهند که قمه را زمین انداخته و تسلیم شود اما مرد شیشه‌ای با قدرت نمایی به آنها حمله می‌کند. مأموران کلانتری برای خلع سلاح وی دست به کار شده و اقدام به شلیک تیرهوایی کردند اما او تسلیم نشده و بار دیگر به آنها حمله کرده و قصد مجروح کردن مأموران را داشته است. مأموران نیز چاره‌ای جز تیراندازی به وی نداشتند.

در این تیراندازی مرد قمه به‌دست جان باخت و در بازرسی از او مقداری شیشه و پایپ به‌دست آمد.در بازبینی دوربین مداربسته محل حادثه و تحقیق از شاهدان، اظهارات مأموران مورد تأیید قرار گرفت. بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر