کد خبر: 47005
A

ناجا: تعداد درگیری‌های مرزی امسال معادل 5 سال گذشته بوده

سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد که از ابتدای امسال تا کنون تعداد درگیری‌ها و حملات در مرز، معادل پنج سال گذشته بوده است. سخنگوی ناجا درباره اینکه آیا تمامی این حملات تروریستی بوده اعلام کرد: منظور تمام حملات و درگیری‌هاست و الزاما تمام این موارد تروریستی نبوده، اما خوشبختانه مرزبانان کشورمان به خوبی در مقابل این حملات مقاومت کرده‌اند؛ به طوریکه اکثریت این اقدامات ناکام مانده و منجر به عقب نشینی و دستگیری متخلفان می‌شود.سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد که از ابتدای امسال تا کنون تعداد درگیری‌ها و حملات در مرز، معادل پنج سال گذشته بوده است.

ناجا: تعداد درگیری‌های مرزی امسال معادل 5 سال گذشته بوده

سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد که از ابتدای امسال تا کنون تعداد درگیری‌ها و حملات در مرز، معادل پنج سال گذشته بوده است.

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار سعید منتظرالمهدی درباره درگیری‌ها در مرز‌های کشور و وضعیت آن‌ها اظهار کرد: علی رغم وجود برخی درگیری‌ها در مرز خوشبختانه وضعیت امنیتی در مرز‌های کشور ما کاملا مطلوب بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه درگیری‌ها در مرز‌های کشورمان نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته است، گفت: از ابتدای امسال تا کنون شمار حملات و درگیری در مرز‌های کشورمان چیزی حدود پنج سال گذشته بوده است.

سخنگوی ناجا درباره اینکه آیا تمامی این حملات تروریستی بوده اعلام کرد: منظور تمام حملات و درگیری‌هاست و الزاما تمام این موارد تروریستی نبوده، اما خوشبختانه مرزبانان کشورمان به خوبی در مقابل این حملات مقاومت کرده‌اد؛ به طوریکه اکثریت این اقدامات ناکام مانده و منجر به عقب نشینی و دستگیری متخلفان می‌شود.

منتظرالمهدی تاکید کرد: مرزبانان کشورمان با تمام توان در حال حراست از مرز‌های کشور بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

چندی پیش سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با تأیید افزایش درگیری‌ها در مرز اعلام کرده بود که برخی از این حملات و تحرکات با حمایت برخی از کشور‌ها در مرز‌های کشورمان انجام می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر