کد خبر: 47304
A

اسم شومن بدهکار یک مؤسسه ورشکسته لو رفت/ پالیزدار: او چند میلیارد تومان بدهی دارد!!

مهران مدیری مجری برنامه «دورهمی» سال گذشته با شرکت در برنامه هفت و در پاسخ به سوال رضا رشید پور در خصوص اینکه چرا فقط از دولت انتقاد می کنید گفته بود: من مشکلات مردم را می‌گویم و چون دایره مسئولیت های دولت وسیع تر است، هر مساله ای را بگویم درون آن دایره قرار می گیرد.

اسم شومن بدهکار یک مؤسسه ورشکسته لو رفت/ پالیزدار: او چند میلیارد تومان بدهی دارد!!

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه شرق در گزارش جنجالی صبح امروز خود درباره حواشی پیرامون موسسه ثامن الحجج نوشت که دو چهره ی مشهور تلویزیون نیز از مواهب موسسه ثامن الحجج بی نصیب نبوده اند. یکی از آنها که کارگردان و بازیگر قدیمی تلویزیون است، در یک «دورهمی» تلویزیونی ، عالم و آدم را توبیخ می کرد ، حمله می کرد و خود را مبرا از هر گونه خطا نشان می داد! دیگری نیز که مجری یک برنامه ی ماه رمضانی است، در برنامه ای نبوده که با ژستی مصلحانه خواهان برخورد با مفسدان نشود! این آخری اما با وجودی سابقه ای اندک، این اواخر چند اثر سینمایی نیز تهیه کنندگی و سرمایه گذاری کرده است! گفته می شود موارد تخلف پرونده مالی ثامن‌الحجج موردهای عجیب دارد یکی از آنها؛ هزینه‌های ‌میلیاردی به نام تبلیغات برای دو مجری تلویزیون، مؤسسه ثامن‌الحجج دو مبلغ ۱۸۰ میلیون‌تومانی و ۴۰۰ میلیون‌تومانی را به حساب «م.م» مجری یک برنامه تلویزیونی واریز می‌کند و عنوانی که روبه‌روی این اعداد در توضیح دلیل وجه ذکر شده، یک کلمه است؛ هدیه. اما رقم هدیه‌ای که آقای «م.م» به‌عنوان هدیه دریافت کرده، در مقابل تسهیلات دریافتی او از ثامن‌الحجج تقریبا ناچیز است.

کاظم پالیزدار؛  دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز پیشتر در گفت و گویی که با سایت خبرآنلاین داشت؛ در تشریح بخشی از مشکلات بازگرداندن طلب مال‌باختگان مؤسسات مالی گفته بود که بخشی از مشکلات مؤسسات مطالبات معوقه آنهاست بطوریکه بسیاری از این معوقات نیز برای آدم‌های مطرح است. یکی از این افراد را همه کشور می‌شناسند؛ هر شب با ظاهر و رفتار موجه در تلویزیون برنامه اجرا می‌کند، یک کت و شلوار شیک و پیراهن سفید می‌پوشد و زبان انتقادش هم به سمت همه مقامات جمهوری اسلامی برمی‌گردد. شما اگر خیلی راست می‌گویی، بدهی‌ات را بده؛ لازم نیست در تلویزیون مانور بدهی و شو اجرا کنی. این فرد اگر بخواهد به این رویه ادامه دهد، اسمش را در رسانه‌ها مطرح خواهم کرد. او چند میلیارد تومان بدهی دارد و دفعه بعد اسمش را مطرح خواهم کرد. (اینجا)

مهران مدیری مجری برنامه «دورهمی» سال گذشته با شرکت در برنامه هفت و در پاسخ به سوال رضا رشید پور در خصوص اینکه چرا فقط از دولت انتقاد می کنید گفته بود: من مشکلات مردم را می‌گویم و چون دایره مسئولیت های دولت وسیع تر است، هر مساله ای را بگویم درون آن دایره قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر