کد خبر: 47668
A

بطحایی: هیچ دانش‌آموزی مهرماه از تحصیل بازنمی‌ماند/ اگر نیاز باشد معلم خصوصی در اختیار دانش‌آموزان شین‌آبادی قرار می‌دهیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: اوایل شهریور وضعیت تعداد دانش آموزان و مدارس مناطق را مرور می‌کنیم تا در مهر دانش آموزان برای ثبت نام مشکلی نداشته باشند.

بطحایی: هیچ دانش‌آموزی مهرماه از تحصیل بازنمی‌ماند/ اگر نیاز باشد معلم خصوصی در اختیار دانش‌آموزان شین‌آبادی قرار می‌دهیم

به گزارش دیده بان ایران؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص موضوع ثبت‌نام دانش‌آموزانی که با مشکل تکمیل ظرفیت مدارس مواجه‌اند گفت: به هیچ عنوان هیچ دانش‌آموزی در مهر ماه به دلیل اینکه مدرسه‌ای پر شده باشد از تحصیل باز نمی‌ماند.

وی گفت: ممکن است اولیای دانش‌آموز برای ثبت نام در مدرسه موردنظر خود با این پاسخ روبه رو شده باشند. در این صورت ما با توجه به نقشه استقرار دانش‌آموزان، مدارس جانبی پیش‌بینی کردیم. 

بطحایی افزود: اگر در شهریور مواردی بود که ولی دانش‌آموز گفت در منطقه سکونت من هیچ مدرسه‌ای نیست،  در اوایل شهریور مرور می‌کنیم تا هیچ نگرانی برای اولیا نباشد و در مهر دانش‌آموزان عزیز که فرزندان ما هستند ثبت نام می‌شوند.

وی در خصوص دانش آموزان شین‌آبادی گفت: برای اینکه در زمان معالجه امکان ادامه تحصیل مهیا شود دستور داده شده به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی که برای جبران کلاس‌ها اگر نیاز به معلم خصوصی داشتند در اختیارشان قرار دهیم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص اعزام این دانش آموزان به خارج از کشور گفت: به دنبال این بودیم که اگر با اعزام خارج از کشور امکان معالجه با کیفیت بهتری انجام می‌شود صورت بگیرد اما وزیر بهداشت گفتند امکان درمان در کشور تفاوتی با خارج کشور ندارد.

وی در خصوص اخبار مبنی بر فروش اردوگاه باهنر گفت: پاسخ وزارت آموزش پرورش روی سایت قرار گرفته و اصلا بحث فروش مطرح نبوده است. فروش اموال دولتی مسیر خاص خودش را دارد و براساس قانون مجلس باید صورت بگیرد و اردوگاه از جمله سرمایه های مهم وزارت خانه است./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر