کد خبر: 48382
A

دستگیری عوامل 16 فقره آتش‌سوزی عابربانک‌ها در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عوامل آتش‌سوزی عابربانک‌ها در شهرستان‌های اهواز، کارون و دشت‌آزادگان خبر داد.

دستگیری عوامل 16 فقره آتش‌سوزی عابربانک‌ها در خوزستان

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حیدر عباس‌زاده در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره آتش‌سوزی عابربانک‌ها در نقاط مختلف شهرستان‌های اهواز، کارون و دشت‌آزادگان از اسفندماه سال 96 تا پایان تیرماه 97 و ارسال مستندات آن به گروهک‌های تروریستی خارج از کشور و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، دستورات لازم جهت دستگیری عوامل این آتش‌سوزی‌ها ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: با بررسی جزئیات آتش‌سوزی توسط مأموران پلیس مشخص شد دو راکب با یک دستگاه موتورسیکلت به صورت ناشناس اقدام به تخریب و آتش زدن عابربانک‌ها می‌کردند و سپس از محل متواری می‌شدند.

عباس‌زاده افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان خوزستان با اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر شبانه‌روزی، چهار عامل اصلی این شبکه وابسته به گروهک تروریستی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به 16 فقره آتش زدن عابر بانک‌های سطح شهرستان‌های اهواز، دشت‌آزادگان و کارون و ارسال مستندات آنها به خارج از کشور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، اظهار کرد: پلیس خوزستان هرگز اجازه جولان و سرکشی به افرادی که به هر نحو قصد برهم زدن نظم عمومی جامعه یا انجام اعمال مجرمانه دارند را نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود، ضمنا اشرافیت کامل بر مرتبطین با این شبکه وجود دارد و تحت رصد اطلاعاتی پلیس می‌باشند.

 

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر