کد خبر: 48394
A

توضیح بهزیستی در مورد خانواده بی سرپناه اسلام آبادی: آنها خانه بهزیستی را فروختند

متاسفانه پس از این اتفاق خانواده مذکور اعلام می کنند که حاضر به زندگی در روستا نیستند و به بوستان بسیج این شهرستان مراجعه می کنند.

توضیح بهزیستی در مورد خانواده بی سرپناه اسلام آبادی: آنها خانه بهزیستی را فروختند

رئیس اداره بهزیستی اسلام آبادغرب روز دوشنبه در باره انتشار عکسی از یک خانواده بی سرپناه دارای چند معلول در بوستان بسیج این شهرستان در فضای مجازی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از ایرنا، فرشته اکبری در این توضیحات آورده است: قبلا یک واحد مسکونی توسط اداره بهزیستی گیلانغرب برای این خانواده خریداری شده که پس از مدتی مبادرت به فروش آن کرده اند.

وی با بیان اینکه همچنین با کمک خیران اسلام آبادغرب یک واحد مسکونی در نزدیکترین روستای این شهرستان برای این خانواده تهیه شده است، گفت: متاسفانه پس از این اتفاق خانواده مذکور اعلام می کنند که حاضر به زندگی در روستا نیستند و به بوستان بسیج این شهرستان مراجعه می کنند.

رئیس اداره بهزیستی اسلام آبادغرب اظهار داشت: اکنون این خانواده به صورت ماهیانه از سوی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مستمری دریافت می کنند.

اکبری با اشاره به پرداخت کمک هزینه زندگی به این خانواده توسط بهزیستی، عنوان کرد: موضوع تهیه مسکن برای این خانواده نیز توسط اداره بهزیستی و کمیته امداد در حال بررسی است تا در اسرع وقت مشکلات آنها برطرف می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با همکاری کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی منزلی برای این خانواده در اسلام آبادغرب رهن کرده ایم.

امید قادری افزود: این خانواده را در منزل جدید اسکان می دهیم و نمی گذاریم در بوستان بسیج بمانند.
54 هزار خانوار با بیش از 100 هزار نفر جمعیت معادل حدود هشت درصد جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه اکنون زیرپوشش بهزیستی هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر