کد خبر: 48869
A

خواننده جنجالی موسیقی رپ برای ابراهیم رئیسی شاخ و شانه کشید/ آیا تتلو واقعا افشاگری می کند؟

حالت دوم این است که او به "سیم آخر زده است" و پس از ناکامی هایش برای برگزاری کنسرت در ایران در ترکیه نیز در این حوزه موفقیتی کسب نکرده است. تتلو پس از انتخابات از هر طرف مطرود شده و به همین دلیل چیزی برای از دست دادن ندارد. شاید او می‌خواهد روند پیوستنش به کمپین ابراهیم رئیسی و اظهار نظر‌های عجیب و غریبش را تشریح کند. منبع

خواننده جنجالی موسیقی رپ برای ابراهیم رئیسی شاخ و شانه کشید/ آیا تتلو واقعا افشاگری می کند؟

امیر تتلو خواننده جنجالی رپ روز گذشته با انتشار ویدئویی وعده افشاگری داد.

به گزارش دیده بان ایران؛ او در این ویدئو اعلام کرد که حقاقی دارد که گفتنش در ایران می‌توانست کار او را به زندان بکشاند. او تاکید کرده است که منتظر است شرایطی ایجاد شود که بتواند این حقایق را افشا کند.تتلو در این ویدئو گفت: «در یک مصاحبه خوب، حقایق را درباره دولت جمهوری اسلامی، آقای رئیسی و تیمش که در حق من نامردی کرده اند به شما می‌گویم.» او تاکید کرد "من بالاخره حقیقت را می‌گویم. "

 امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو متولد سال ۱۳۶۲ در تهران یکی از خوانندگان رپ فارسی است، که زندگی شخصی و حرفه ای اش مملو از حاشیه است. او در اینستاگرام چهار میلیون فالوئر دارد. انتشار ویدئو جدید از او در حالی صورت می‌گیرد که تتلو در خارج از ایران و در کشور ترکیه به سر می‌برد. او اخیرا در برگزاری کنسرت خود در ترکیه که تبلیغات و هزینه‌هایی زیادی برای آن صورت گرفته بود شکست خورد و این شکست حاشیه‌های فراوانی برای او ایجاد کرد. کنسرت تتلو که قرار بود ۸ شهریور در استانبول برگزار شود به دلایلی عجیب لغو شد.

او از چند روز گذشته در صفحه شخصی خود  با استفاده از الفاظی رکیک دلیل لغو کنسرت را محل استقرار نامناسب و وجود پشه در بالکن عنوان کرده بود که برای مخاطبان کمی غیر قابل باور بود تا جایی که کیان محمدی‌ها تهیه کننده این برنامه نسبت به آن واکنش نشان داد. کیان محمدی‌ها تمام هزینه‌های انجام شده برای این کنسرت را با ذکر جزییات بیان و دلیل لغو کنسرت را نفروختن بلیت عنوان کرد.

فروش تنها ۲۷۶ بلیت با وجود هزینه‌های گزاف تبلیغاتی، نشان داد این کنسرت برگزار شدنش هیچ توجیهی ندارد. چند هفته پیش نیز، پس از جنجال پیش آمده برای "مائده هژبری" دختری که در اینستاگرام ویدئو‌های رقص خود را منتشر می‌کرد، تتلو با انتشار تصویری از خود و هژبری مدعی شد "شاید روز کنسرت هم بهتون افتخار داد و براتون یکم از هنرش و اجرا کرد روی استیج. " پس از انتشار این پست اینستاگرامی توسط تتلو این گمانه در فضای مجازی مطرح شد که تتلو با مائده هژبری کنسرت مشترک در استانبول برگزار خواهد کرد. اما پس از آن هژبری در تویتر ادعای تتلو را رد کرد. او از تتلو با توصیف "خواننده مجهول الحال" یاد کرد و نوشت که عکس منتشر شده از سوی تتلو قدیمی بوده و با پیگیری خانواده اش از صفحه این خواننده زیر زمینی حذف شده است. هژبری تاکید کرد که تتلو "با سوء استفاده از شرایط فعلی قصد دارد تبلیغ کنسرتش را کند."/فرارو
 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر