کد خبر: 48875
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

واکنش حسن رسولی نسبت به بازداشت یک عضو شورای شهر تهران

در رابطه با صحت و سقم داشتن و یا نداشتن موضوع بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران، حسن رسولی عضو شورای شهر پنجم تهران گفت: این خبر مربوط به حوزه تقسیمات کشوری استان تهران است که تعداد قابل توجهی از شهرها و استان ها را در خود جای داده است. اشتباهی که در این خبر صورت گرفته است این است که بین استان تهران و شهر تهران، برداشت اشتباه مفهمومی شکل گرفته است.

واکنش حسن رسولی نسبت به بازداشت یک عضو شورای شهر تهران

دیده بان ایران: عصر امروز رحیم سلیمانی راد، سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، در رابطه با بازداشت 9 تن از اعضای شوراهای استان تهران اظهار کرد: درطول یک ماه اخیر چند تن از اعضای شورهای اسلامی "استان تهران" به علت تبانی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعمال خارج از ضوابط قانونی بازداشت شده اند که یک نفر از اعضای شورای شهر تهران هم به همین دلیل بازداشت شده است.

 

لذا در رابطه با صحت و سقم داشتن و یا نداشتن موضوع بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران، حسن رسولی عضو شورای شهر پنجم تهران به خبرنگار دیده بان ایران گفت: این خبر مربوط به حوزه تقسیمات کشوری استان تهران است که تعداد قابل توجهی از شهرها و استان ها را در خود جای داده است.

 

وی افزود: اشتباهی که در این خبر صورت گرفته است این است که بین استان تهران و شهر تهران، برداشت اشتباه مفهمومی شکل گرفته است. البته در همین رابطه خبرنگاران به صورت مداوم از صبح امروز با بنده تماس گرفته اند.

 

رسولی خاطرنشان کرد: بنده از صبح امروز در شورای شهر تهران بوده ام و به صورت قاطعانه عرض می کنم که بازداشت یکی از افراد شورای شهر تهران کذب محض است و بنده این مسئله را تکذیب می کنم.  

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای پنجم شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا قرار است رئیس و یا سخنگوی شورا نسبت به این موضوع واکنشی نشان دهند، بیان کرد: تاکنون رئیس و سخنگوی شورای شهر تهران وکنشی از خود نشان نداده اند اما قطعا" در پی این ماجرا سکوت نخواهند کرد و نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان خواهند داد. البته باید این موضوع را هم اضافه کنم که قرار نیست درمورد هر مسئله ای اعضا موضع گیری کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر