کد خبر: 48901
A

زوج جوان غیربومی قاچاقچی در مجتمع تفریحی توریستی شورابیل اردبیل به دام پلیس افتادند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: با دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه فعالیت زن و شوهر قاچاقچی مواد مخدر که در صدد وارد کردن مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر به استان بودند، این زوج جوان غیربومی در اردبیل دستگیر شدند.

زوج جوان غیربومی قاچاقچی در مجتمع تفریحی توریستی شورابیل اردبیل به دام پلیس افتادند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرهنگ محمد خیرخواه بشر اظهار داشت: با دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه فعالیت زن و شوهر قاچاقچی مواد مخدر که در صدد وارد کردن مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر به استان بودند تحقیقات در این زمینه آغاز و بررسی‌های لازم توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد.

وی بیان کرد: این زوج جوان غیربومی که در پوشش خانواده و با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو 206 قصد انتقال بیش از 22 کیلوگرم انواع مواد مخدر به استان را داشتند به دنبال گزارش‌های مردمی و تحقیقات پلیسی شناسایی شدند و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل افزود: به دنبال محرز شدن صحت گزارش‌های دریافتی و انجام بررسی‌های تخصصی تیم‌های عملیاتی برای دستگیری این زوج جوان تشکیل و به دنبال افزایش کنترل‌های انتظامی زن و شوهر قاچاقچی در مجتمع تفریحی توریستی شورابیل اردبیل به دام پلیس افتادند.

خیرخواه بشر با اشاره به توقیف خودروی مورد استفاده این قاچاقچیان به دنبال دستگیری آنها تصریح کرد: این زوج جوان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به دستگاه قضای معرفی شدند تا با بررسی‌های لازم در مورد جرائم ارتکابی نسبت به تخلفات آنها رسیدگی لازم و قانونی انجام شود.

 

وی استان اردبیل را از استان‌های سفید در زمینه شیوع قاچاق مواد مخدر و اعتیاد دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا در راستای تداوم این امر و تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر اقدامات گسترده‌تری انجام دهیم که در این راستا نیازمند همکاری و مشارکت مردمی هستیم و انتظار می‌رود مردم به محض مشاهده موارد مشکوک آنها را به شماره تلفن‌های 110 و 130 پلیس گزارش دهند تا رسیدگی لازم و به موقع با اقدامات مجرمانه این افراد انجام شود.

 

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر