کد خبر: 49546
A

واکنش اژه‌ای به دستگیری قاسم شعله سعدی و کیخسروی: مگر زندان فشافویه چه ایرادی دارد؟

اگر وکیل هم مجرم شد و یک اتهام امنیتی یافت نمی‌شود گفت که وکیل است یا قبلا نماینده بوده است و به آن رسیدگی نکرد. مگر نداشتیم نماینده یا وزیر یا قاضی که امروز با ضد انقلاب همکاری می‌کند لذا وضعیت حال مهم است.

واکنش اژه‌ای به دستگیری قاسم شعله سعدی و کیخسروی: مگر زندان فشافویه چه ایرادی دارد؟

سخنگوی قوه قضاییه به انتقادات از نحوه برخورد با دو وکیل دادگستری پاسخ داد.

به گزارش دیده بان ایران، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره انتشار تصاویری از دستگیری دو وکیل دادگستری و انتقال آنها با دستبند و پابند به زندان فشافویه و اینکه آیا این اقدام درست است؟ گفت : مگر زندان فشافویه چه ایرادی دارد؟

خبرنگار مذکور گفت اگر اشکال ندارد مرتضوی را آنجا بفرستید، که اژه‌ای در پاسخ گفت: اگر نیاز باشد او را هم میفرستیم و فرقی ندارد. همه موظف هستیم در حدی که حریم هر کس لازم است آن را رعایت کنیم و گاهی فرد رعایت نمی کند و اگر فرد حریم مردم را رعایت نکرد و اگر فرد مورد اتهام قرار گرفت در زمان دستگیری و بازداشت و رفتن به زندان خودش حریم خودش را رعایت نکرد چه باید کرد؟ اگر وکیل هم مجرم شد و یک اتهام امنیتی یافت نمی‌شود گفت که وکیل است یا قبلا نماینده بوده است و به آن رسیدگی نکرد. مگر نداشتیم نماینده یا وزیر یا قاضی که امروز با ضد انقلاب همکاری می‌کند لذا وضعیت حال مهم است.

وی افزود: اگر کسی بیاید و در خیابان خلاف قانون عمل کند و تمکین نکند خوب او را می‌برند. اول می‌گویند بفرمایید بعد می‌گویند چرا آمدید اینجا. اگر اقدامی داشته باشد و حرمت خودش را نگه نداشت. رییس قوه قضاییه و همه سفارش م‌ کنیم مواردی که طبق آیین نامه زندان‌ها خلافی در موردش صورت گیرد تعقیب شود ولی اگر طبق آییننامه باشد دیگر رییس قوه یا ... نمی گوید او را کجا نگه دارید و اگر ثابت شد سازمان زندان‌ها خلاف کرده‌اند مطلبی که خلاف باشد، اقدامات انتظامی صورت می‌گیرد. در خصوص این افراد گزارش شده و به سازمان زندان‌ها گفته شده است و اگر خلافی باشد برخورد می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر