کد خبر: 49865
A

نزاع دسته جمعی در جیرفت/ 3 نفر کشته شدند

تحقیقات اولیه از فرد بازداشت شده حکایت از این دارد که قاتل پس از مشاجره لفظی با ضربات متعدد چاقو و اشیای فلزی موجود در خانه اقدام به قتل آقایان (م.ک)57 ساله، (الف.ک)42 ساله و (ر.ی)50 ساله تبعه افغانستان کرده است.

نزاع دسته جمعی در جیرفت/ 3 نفر کشته شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: سه نفر در یک نزاع دسته جمعی بخش جبالبارز این شهرستان به قتل رسیدند.

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین سلامی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جریان این درگیری که جمعه شب رخ داده 2 مرد به همراه یک تبعه افغان در این منطقه به قتل رسیده اند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر یکی از مظنون های حادثه که تبعه افغانستان است در بازداشت بسر می برد و همچنین قاتل نیز که یک جوان 27 ساله افغان بوده مورد شناسایی قرار گرفت و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهم صادر شده است.

دادستان جیرفت گفت: پس از اعلام گزارشی مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری بلافاصله بازپرس ویژه قتل و ماموران پلیس در محل حادثه واقع در روستای زارین از توابع محمد آباد مسکون حاضر شدند.

وی افزود: تحقیقات اولیه از فرد بازداشت شده حکایت از این دارد که قاتل پس از مشاجره لفظی با ضربات متعدد چاقو و اشیای فلزی موجود در خانه اقدام به قتل آقایان (م.ک)57 ساله، (الف.ک)42 ساله و (ر.ی)50 ساله تبعه افغانستان کرده است.

سلامی با اشاره به اینکه رسیدگی به موضوع در شعبه بازپرسی ویژه قتل در دستور کار قرار گرفته، اظهار داشت: قاتل بلافاصله از محل وقوع جرم متواری شده که دستورات قضایی جهت دستگیری متهم و سایر مظنون های حادثه صادر شده است.

شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده و بخش جبالبارز نیز یکی از بخش های این شهرستان است .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر