کد خبر: 50165
A

حقوق خرداد کارگران هفت تپه پرداخت شد

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هفت تپه گفت: طبق تعهدات قبلی و موافقت نمایندگان با کارفرما حقوق خردادماه به حساب کارگران واریز شد.

حقوق خرداد کارگران هفت تپه پرداخت شد

امید اسد بیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیگیر پرداخت سایر معوقه ها شامل حقوق تیر و مرداد نیز هستیم.

به گزارش دیده بان ایران؛ رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش دوشنبه گذشته وعده پرداخت این حقوق تا پایان هفته جاری را داد که امروز محقق شد.

حمید ظریف خسرجی افزود: طبق توافقات صورت گرفته قرارداد کارگران با نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش تنظیم و طرح طبقه بندی مشاغل بازنگری می شود.

وی اظهار داشت: در بخش قراردادها نیز نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت مستقر می شود تا تمام تلاش خود را برای تضمین آینده شغلی کارگران و تنظیم قراداد فی مابین طرفین بکار گیرد.

ظریف خسرجی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش از تاریخ 28 اسفند سال گذشته، 6 ایراد وارده به قراردادهای موجود را به شرکت تذکر داده است ولی متاسفانه رفع نشده اند که پیگیری برای رفع آنها ادامه دارد.

وی گفت: تلاش بر این است که عنوان کارگر روزمزد از قرارداد کارگران حذف شود و کارگران با شرکت نیشکر هفت تپه بصورت مستقیم قرداد ببندند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش افزود: از این پس کارگران با پیمانکاران نیروهای انسانی قرارداد نخواهند بست.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حدود سه هزار کارگر دارد که سه ماه حقوق معوقه دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر