کد خبر: 50460
A

اعتراض کارگران سد چرم‌شیر گچساران نسبت به عدم دریافت دستمزد/ 9 ماه است حقوق نگرفتیم / مسئولان می‌گویند فعلا شرایط همین است

یکی از کارگران سد چم شیر گچساران در استان کهگیلویه وبویر احمد با انتقاد شدید از مسئولان این سد تاکید کرد: کارگران این سد حدود ٩ ما هست‌ حقوق نگرفته‌اند و در تهیه نان شب هم مانده اند.

اعتراض کارگران سد چرم‌شیر گچساران نسبت به عدم دریافت دستمزد/ 9 ماه است حقوق نگرفتیم / مسئولان می‌گویند فعلا شرایط همین است

به گزارش دیده بان ایران؛ یکی از این کارگران می گوید : ٢٠ روز پیش ‌تنها نصف حقوق  آذر ماه سال ٩٦ ما را پرداخت کردند  در صورتی که ما نزدیک 9ماه است حقوق  نگرفتیم.

وی با انتقاد از مسئولان اداره کار استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران، اظهارداشت: بیمه ما پرداخت نشده و فرزندان برخی از کارگران مریض هستند و پولی هم ندارند که فرزندان خود را درمان کنند.

این کارگر سد چم شیر گچساران گفت: به ما فیش حقوقی هم نمی‌دهند و می گویند فعلا شرایط همین است و اگر می‌خواهید با همین وضعیت باید  کار کنید.

وی با بیان اینکه همه پرسنل سد چم‌شیر گچساران در اعتصاب به سر می برند گفت: ٢ روز است که دست از کار کشیده‌ایم و واقعا شرمنده خانواده‌هایمان هستیم زیرا در آستانه مهرماه توان خرید لوازم تحریر برای فرزندانمان را نیز نداریم.

کارگر سد چم شیر گچساران تاکید کرد: مگر خون چینی‌ها از ما رنگین‌تر است که کارگران آنها که در همین سد کار می‌کنند آخر هر  ماه حقوق خود را می گیرند ولی حقوق ایرانی ها ٩ ماه عقب افتاده است.

وی در پایان تاکید کرد: تا حقوق عقب افتاده ما پرداخت نشود به کار باز نمی گردیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر