کد خبر: 50823
A

شکایت قالیباف از عضو شورای شهر تهران

خبرهایی با تیتر «جزئیات احضار یکی از اعضای شورای شهر تهران» به نقل از محسن هاشمی منتشر شد، اما نگاهی به متن صحبت‌های رئیس شورا حکایت از احضار تعداد قابل‌توجهی از اعضا به قوه قضائیه دارد؛ موضوعی که به تعبیر محسن هاشمی موجب نگرانی اعضای شورا شده است.

شکایت قالیباف از عضو شورای شهر تهران

به گزارش دیده بان ایران؛ او در رابطه با دلایل این احضارها نیز این‌طور گفته است: «در یک سال گذشته اعضای شورای شهر به‌خاطر مصاحبه‌هایشان به قوه قضائیه احضار شدند. این احضارها از سوی دادستانی و برخی نیز به‌خاطر شکایت‌های خصوصی بوده است. اعضا به این روش اعتراض دارند، چراکه نمی‌توانند به درستی به وظایف خود عمل کنند».موضوعی که باعث شد روز گذشته رئیس شورای شهر به صورت مشخص درباره احضار اعضای شورا به قوه قضائیه سخن بگوید، آمدن احضاریه‌ای برای محمود میرلوحی، عضو شورا، بود.           

بر اساس شنیده‌های «شرق»، دلیل احضار میرلوحی به دادگاه، شکایت مستقیم محمدباقر قالیباف، شهردار سابق تهران، از این عضو شورای شهر است. دلیل شکایت نیز برخی مصاحبه‌های میرلوحی با خبرگزاری ایلناست که در آن درباره فساد گسترده و موضوع واگذاری املاک نجومی که در دوره شهرداری قالیباف خبری شد و حاشیه‌های بسیاری را در پی داشت صحبت کرده و انتقادات و افشاگری‌های صریحی را متوجه دوران مدیریتی شهردار اسبق تهران کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر