کد خبر: 51175
A

فعالیت گردان‌های مردمی در یگان ویژه

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از فعالیت 15 گردان «مردم پایه» در این یگان خبر داد.

فعالیت گردان‌های مردمی در یگان ویژه

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسن کرمی در گردهمایی بزرگ عاشوراییان یگان ویژه که صبح امروز در مقر یگان‌های ویژه ناجا برگزار شد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس با رهبری و تدبیر حضرت امام خمینی(ره) و فداکاری مردم و رزمندگان تجربیات و نتایج ارزشمندی را به دست آوردیم که مهمترین آنها اتکا به خودمان بود.

کرمی درباره فعالیت گردان‌های «مردم پایه» گفت: این گردان‌های مردمی پس از آموزش بازماندگی می‌شود که در تجمع امروز نیز این گردان‌ها حضور دارند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه تاکنون 15 گردان مردم پایه در سراسر کشور پایه گذاری شده است، افزود: از جمله اقدامات این گردان‌ها کنترل استادیوم‌ها و ورزشگاه‌هاست.

کرمی درباره وظایف گردان‌های مردم پایه گفت: این گردان‌ها را برای تقویت گردان‌های خودمان نیز به کار خواهیم گرفت و از آنها در ماموریت‌های خودمان کمک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه برای عبور از بحران‌ها همیشه مردم دفاع جانانه‌ای از حاکمیت کرده‌اند، اظهارکرد: همواره باید به قدرت مردم توجه داشته باشیم و آنها را نادیده نگیریم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به تاثیرگذاری یگان‌های ویژه تصریح کرد: ما از ابتدای برنامه ششم پیش بینی کرده‌ایم که 100 گردان را در غالب طرح توسعه‌ای یک به سه برنامه ریزی و ساماندهی کنیم و هدف از این گردان‌ها نیز مقابله با تهدیدها است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر