کد خبر: 51284
A

دستگیری 4 باند قاپ زن در تهران

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 4 باند کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی در پایتخت خبر داد. پیرو گزارش‌های متعدد کیف و موبایل‌قاپی در یک طرح مشترک منجر به دستگیری چهار باند شد. در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۷ فلسطین دو باند دستگیر شدند که یکی از باند‌ها در عملیات تعقیب و گریز با تیراندازی ماموران متوقف و دستگیر شدند. پس از دستگیری و انجام تحقیقان مشخص شد یکی از اعضای این باند یک هفته قبل تازه از زندان آزاد شده است.

دستگیری 4 باند قاپ زن در تهران

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرهنگ سید محمد حسینی اظهارکرد: پیرو گزارش‌های متعدد کیف و موبایل‌قاپی در یک طرح مشترک منجر به دستگیری چهار باند شد. در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۷ فلسطین دو باند دستگیر شدند که یکی از باند‌ها در عملیات تعقیب و گریز با تیراندازی ماموران متوقف و دستگیر شدند. پس از دستگیری و انجام تحقیقان مشخص شد یکی از اعضای این باند یک هفته قبل تازه از زندان آزاد شده است.

حسینی گفت: باند بعدی دو نفر کیف‌قاپ بودند که زمان تردد در یکی از خیابان‌ها ماموران به آنها مشکوک و در عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند. جمعا از این دو باند ۶ گوشی سرقتی کشف شده است.

حسینی افزود: در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۵ سنای نیز‌ی دو نفر کیف‌قاپ هنگام فرار با تیراندازی اخطار موتور را رها و فرار کردد که سرانجام با سرعت عمل ماموران دستگیر شدند. اعضای این باند تا الان به ۷۰ فقره موبایل‌قاپی اعتراف کردند همچنین از این باند یک افشانه و یک سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد و ماموران یک مال‌خر را نیز دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه باند بعدی نیز توسط کلانتری ۱۰۳ گاندی دستگیر شد، افزود: ماموران پس از مشکوک شدن به آنها دستور ایست دادند که سارقان متواری شدند. در عملیات تعقیب و گریز یکی از سارقان دستگیر و در بازجویی، وی به ۲۰ مورد کیف‌قاپی اعتراف کرد. متهم جوان سال‌گذشته با ۴۰ فقره موبایل‌قاپی راهی زندان شده بود که زمان دستگیری چهار گوشی سرقتی از وی کشف شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر