کد خبر: 51411
A
153 نماینده در نامه ای به رییس جمهوری:

مطالبات به حق کامیون داران مورد حمایت جدی دولت قرار گیرد

153 نماینده مجلس در نامه ای به رییس جمهوری خواستار حمایت دولت از رانندگان وسایل حمل و نقل سنگین بین شهری شدند و تاکید کردند: سازمان تامین اجتماعی برای حمایت بیمه ای آنان و دولت در جهت تهیه اقلام مورد نیاز کامیون داران اقدام فوری انجام دهد.

مطالبات به حق کامیون داران مورد حمایت جدی دولت قرار گیرد

به گزارش دیده بان ایران؛ در این نامه که اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس آن را قرائت کرد، آمده است: در شرایطی که اولویت امروز کشور، حل مشکلات اقتصادی است، آمادگی، هماهنگی و انسجام فرماندهان و مدیران دلسوز جبهه اقتصادی کشور می تواند ما را از موانع پیش رو عبور دهد.
در این نامه نمایندگان مجلس تصریح کردند: در این راستا عدم ساماندهی و رفع مشکلات صنف کامیون داران با جمعیتی بالغ بر 400 هزار نفر در روزهای اخیر، حمل و نقل سوخت و کالا را در کشور مختل کرده در صورتی که با تدبیر به موقع می توان جلوی این گونه مسائل را گرفت و مانع نارضایتی شد.
در بخش دیگری از این نامه نمایندگان مجلس یادآور شدند: مطالبات به حق رانندگان وسایل حمل و نقل سنگین بین شهری باید مورد حمایت جدی قرار گیرد، افزایش قیمت اقلام و قطعات مورد نیاز وسایل حمل و نقل سنگین و پایین بودن نرخ کرایه های حمل و نقل، موجب شده که این صنف زحمتکش نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و ضرورت دارد که یک بسته حمایتی کارشناسی شده با فوریت برای ادامه کار آنان تهیه و تدوین شود.
153 نماینده مجلس در این نامه خاطر نشان کرد: پلیس راهور ضرورت دارد که این قشر را بیشتر مورد حمایت قرار داده و ناجا هم در ایجاد امنیت جاده ای تلاش بیشتری داشته باشد.
نمایندگان مجلس همچنین در این نامه خواستند سازمان تامین اجتماعی برای حمایت بیمه ای آنان و دولت در جهت تهیه اقلام مورد نیاز کامیون داران اقدام فوری انجام دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر