کد خبر: 51414
A

زن ملایری همسرش را زیر سیمان دفن کرد

سرهنگ داود علی بخشی فرمانده انتظامی ملایر گفت: روز 22 شهریور امسال پس از جدال لفظی بین یک زوج جوان، مرد 37 ساله برای استعمال مواد مخدر راهی زیر زمین خانه شده است.

زن ملایری همسرش را زیر سیمان دفن کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ وی اضافه کرد: این مرد تا ساعت 2 بامداد در حال استعمال موادمخدر بود که صبح همسرش وی را در حالیکه خواب آلود نقش بر زمین شده، می بیند.
فرمانده انتظامی ملایر عنوان کرد: این زن مدعی است که شوهرش به صورت غیرعادی نفس می کشیده و یک ورققرص کلونازپام (کنترل کننده تشنج و صرع) در کنارش وجود داشت، با این وجود یک پتو بر روی همسرش کشده و زیر زمین را ترک کرده است.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: صبح روز بعد زن نگران وضعیت شوهرش می شود و پس از مراجعه به زیرزمین متوجه مرگ همسرش شده و به علت ترس موضوع را کتمان می کند.
فرمانده انتظامی ملایر گفت: در ادامه این زن که دارای فرزند 15 ساله است، اقدام به خرید کیسه سیمان و دفن همسرش در زیر زمین خانه می کند.
وی بیان کرد: این زن پس از گذشت 15 روز موضوع را به عوامل گشت انتظامی ملایر اطلاع رسانی کرد و تحقیقات پلیس برای بررسی دقیق تر این موضوع در جریان است.
 نیمه مرداد امسال یک مرد میانسال به علت اختلافات خانوادگی اقدام به قتل و بریدن سر همسر خود در منزل مسکونی واقع در نهاوند کرد.
پنجم مرداد هم راز قتل پیرمرد حدود 70 ساله اهل روستایی در شهرستان همدان که قربانی اختلافات مالی شده و زنده زنده در یک کانکس به آتش کشیده شده بود، پس از حدود سه ماه کار پلیسی، فاش و قاتل شناسایی و دستگیر شد./ ایرنا 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر