کد خبر: 51671
A

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین‌: امنیت مردم و کامیون‌داران خط قرمز دستگاه قضا است‌/ دشمن در تلاش بود تا قشر زحمت‌کش کامیون‌دار را به میدان بکشد

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین با تأکید بر اینکه امنیت خط قرمز ما است، گفت: دستگاه قضا با افرادی که امنیت رانندگان را بر هم می‌زنند و همچنین با افرادی که بخواهند سوء استفاده و ناامنی ایجاد کنند، برخورد خواهد کرد و امنیت مسئله‌ای نیست که بخواهیم مسامحه کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین‌: امنیت مردم و کامیون‌داران خط قرمز دستگاه قضا است‌/ دشمن در تلاش بود تا قشر زحمت‌کش کامیون‌دار را به میدان بکشد

به گزارش دیده بان ایران؛ نورالله قدرتی‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کامیون‌داران مطالبات قانونی دارند و همه مسئولین باید در جهت رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: این مشکلات باید با همکاری مدیریت اجرایی و پایانه‌ها برطرف شود، کامیون‌داران قشر زحمتکشی هستند و خدمت کردند و الآن هم بسیاری از این افراد جهادگونه کار می‌کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: مطالبات به‌حق کامیون‌داران از طریق واحد صنفی مطرح شده است و ما مکلف هستیم با بررسی و پیگیری  پاسخ دهیم و تا جایی که توان ما اجازه می‌دهد، کمک کنیم اما بعضی از افراد به نام راننده اعتراض دارند و در جاده‌ها ناامنی ایجاد کردند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه امنیت خط قرمز ما است، ادامه داد: دستگاه قضا با افرادی که امنیت رانندگان را بر هم می‌زنند و همچنین با افرادی که بخواهند سو استفاده و ناامنی ایجاد کنند، برخورد خواهد کرد و امنیت مسئله‌ای نیست که بخواهیم مسامحه کنیم چراکه با وجود اینکه بسیاری از مردم دنیا مسلمان نیستند ولی امنیت خط قرمز آن‌ها است.

قدرتی با اشاره به دستگیری افرادی که مخل امنیت کامیون‌داران و جاده‌ها بودند، افزود: هر کس که بخواهد امنیت عمومی و جاده‌ها را بر هم زند به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

وی مطرح کرد: دشمن در تلاش بود تا قشر زحمت‌کش کامیون‌دار را به میدان بکشد که موفق نشد و این افراد عزیزان چرخه حمل‌ونقل کشور را به حرکت درآوردند.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در اشاره به پروند محتکران توضیح داد: پرونده‌های اقتصادی که در آن تخلف صورت گرفته‌شده باشد در تعزیرات حکومتی بررسی و برخورد خواهد شد و اگر جرمی اثبات شود، پرونده به دادگستری ارجاع داده می‌شود که در این صورت توسط این سیستم بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده است چون از حیث نظامی، فرهنگی، سیاسی مأیوس شده است و 40 سال تلاش دارد بتواند این انقلاب را به شکست بکشاند موفق نشده است و الآن دشمن امیدوار شده و جنگ اقتصادی به راه انداخته است و مردم باید بدانند همه ما سوار یک کشتی هستیم و اگر سوراخ شود همه ما غرق خواهیم شد، بنابراین همه ما تکلیف داریم در شرایط فعلی هوشیار عمل کنیم.

قدرتی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس فرزندان این مرزوبوم از کیان کشور دفاع و جان خود را فدا کردند و در حال حاضر همه مسئولین و کامیون‌داران و به‌ویژه کسبه نقش بسزایی در مدیریت جنگ اقتصادی دارند.

وی با اعلام اینکه دشمن جنگ روانی را آغاز کرده است، ادامه داد: وقتی دین خدا درخطر است، باید همه دست در دست دهیم که در شرایط فعلی با احتکار و ذخیره کردن کالا آب بر آسیاب دشمن نریزیم.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: امام صادق (ع) زمانی که مدینه قحطی شده بود وسایل خوراکی را در بازار در بین مردم عرضه کردند و گفتند من هم مانند مردم هستم و ما باید از ائمه اظهار (ع) الگوبرداری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ خود را اصلاح کنیم، تشریح کرد: وقتی در آلمان شیر گران شد باوجوداینکه مردم این کشور این ماده غذایی را به‌طورمعمول و بیش از سایر کشورها استفاده می‌کنند 14 ماه خرید را تحریم کردند؛ وقتی دنیا را می‌نگریم مردم جنس مربوطه را نمی‌خرند تا ارزان شود، ولی متأسفانه وقتی در ایران مشکلی جزیی پیش می‌آید همه بیش از گذشته خرید می‌کنند و متأسفانه ما هر چه می‌خریم گران‌تر می‌شود.

قدرتی اضافه کرد: برخی از افراد در فضای مجازی به اقتصاد، خرید کالا دامن می‌زنند و عنوان می‌کند که فلان جنس نایاب شده است و همین امر موجب خرید بیش‌ازحد و احتکار خانگی می‌شود مردم نباید نگران باشند چراکه این‌ها شایعه‌ای بیش نیست و بر اساس سخنان وزیر جهاد کشاورزی ذخیره کافی وجود دارد.

وی اظهار کرد: ما برای مقابله با جنگ روانی باید به مسئولین کشور و رسانه‌ها خود اعتماد کنیم چراکه دشمن خیر ما را نمی‌خواهد.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد: بر اساس آیات قرآن کریم دشمنان دست از دشمنی با شما درنخواهد داشت و ما باید به سخنان رهبری و مسئولین گوش فرا دهیم.

قدرتی متذکر شد: نباید بر اساس مطالب موجود در فضای مجازی که صحت نیز ندارد به صداوسیما و نهادهای مرتبط بی‌اعتماد شویم چراکه دشمن در تلاش است امید و اعتماد را از مردم بگیرد و با این اقدام، ما با کمترین هزینه راه را برای دستیابی دشمن به اهدافش باز کرده‌ایم./ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر