کد خبر: 52039
A

واکنش خداکرمی به تصادف برادرش با خودروی شورای شهر: برادرم در حال انجام وظیفه بود/ بیمه خسارت ماشین را پرداخت می‌کند، پرداخت نکرد خودم میدهم

عضو شورای شهر تهران گفت: برادرم راننده من در شوراست. تصادف صورت گرفته با ماشین شورای شهر در شمال نبوده است؛ بلکه در یکی از جاده های جنوب تهران بود و بزودی کروکی پلیس را منتشر می کنم.

واکنش خداکرمی به تصادف برادرش با خودروی شورای شهر: برادرم در حال انجام وظیفه بود/ بیمه خسارت ماشین را پرداخت می‌کند، پرداخت نکرد خودم میدهم

به گزارش دیده بان ایران به نقل از فارس، ناهید خداکرمی در خصوص تصادف برادرش با ماشین شورای شهر در شمال، گفت: این موضوع کذب است اصلاً تصادف در شمال رخ نداده است.

وی با بیان اینکه بنده عضو شورای شهرستان ری هستم و بازدیدهای زیادی هم انجام می‌دهم، گفت: به دنبال یک آدم مورد اعتماد بودم و برادرم راننده من شد.

خداکرمی با بیان اینکه برادرم در حین انجام وظیفه بود که ماشین منحرف شد، گفت: این حادثه در یکی از جاده‌های جنوب تهران رخ داده است و خسارت زیادی هم به ماشین وارد نشده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این حادثه سه هفته پیش رخ داده است، گفت: به زودی کروکی پلیس را منتشر می‌کنم. 

وی افزود: خوشحالم که مردم اینقدر روی بیت‌المال حساس هستند و انتظار داریم وقتی با خبری روبه‌رو می‌شوند از صحت و سقم آن مطلع شوند. بنده هم جزو کسانی هستم که به یک ریال بیت‌المال حساس هستم و خسارت ماشین تصادفی را پرداخت می‌کنم.

خداکرمی در پاسخ به این پرسش که روابط عمومی شورا اعلام کرده بیمه خسارت ماشین را پرداخت می‌کند، گفت: حال اگر بیمه هم پرداخت نکرد خودم پرداخت می‌کنم تا جبران خسارت شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر