کد خبر: 52185
A

احضار وکیل دادگستری به دادسرا به اتهام نشر اکاذیب

حسین احمدی نیاز، وکیل دادگستری گفت: امروز به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای انقلاب احضار شدم.امروز من را به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دادسرای انقلاب احضار کردند و اعلام کردند در صورت عدم حضور، حکم جلب مرا صادر خواهند کرد. براساس این گزارش دادسرای سنندج او را احضار کرده است. چندی پیش رسانه ها از بازداشت این وکیل دادگستری نوشته بودند که ظاهرا فردای روز بازداشتش با قید وثیقه آزاد شد. حسین احمدی نیاز وکیل داگستری پیشتر پس از مراجعه به دادگاه انقلاب شهر سنندج برای پیگیری پرونده رامین حسین پناهی زندانی سیاسی محکوم به اعدام، بازداشت شده بود.

احضار وکیل دادگستری به دادسرا به اتهام نشر اکاذیب

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ احمدی نیاز روز شنبه در گفت وگو با رسانه ها افزود: امروز من را به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دادسرای انقلاب احضار کردند و اعلام کردند در صورت عدم حضور، حکم جلب مرا صادر خواهند کرد.

براساس این گزارش دادسرای سنندج او را احضار کرده است. چندی پیش رسانه ها از بازداشت این وکیل دادگستری نوشته بودند که ظاهرا فردای روز بازداشتش با قید وثیقه آزاد شد.

حسین احمدی نیاز وکیل داگستری پیشتر پس از مراجعه به دادگاه انقلاب شهر سنندج برای پیگیری پرونده رامین حسین پناهی زندانی سیاسی محکوم به اعدام، بازداشت شده بود.

رامین حسین پناهی که دوم تیر پارسال در شهر سنندج دستگیر و در شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج به اتهام بغی به اعدام محکوم شده بود، با تایید رأی او در شعبه ٣٩ دیوان عالی کشور، ١٧ شهریور امسال به همراه دو مجرم سیاسی دیگر اعدام شد.

احمدی نیاز احضار خود را به پرونده حسین پناهی و صحبت هایش درباره دختران شین آبادی مرتبط دانست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر