کد خبر: 52227
A

وزیر آموزش و پرورش: برنامه‌های آموزشی با نیازهای امروز دانش‌آموزان همسویی ندارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مشکلات و موانع ما در آموزش و پرورش این است که برنامه‌های آموزشی و درسی با نیازهای فردی و دانش آموزی انطباق کامل ندارد و با این نیازهای فردی و اجتماعی همسو نیست و این ضعف ما محسوب می شود.

وزیر آموزش و پرورش: برنامه‌های آموزشی با نیازهای امروز دانش‌آموزان همسویی ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در نهمین مجلس شورای دانش‌آموزی بیان کرد: مجلس شورای دانش‌آموزی یکی از مهمترین وظایفش تمرین مهارت‌های اجتماعی و فردی در جامعه دانش‌آموزی است.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: باید به این مهم توجه کنید که خودتان را برای آینده آماده کنید. شما آینده‌سازان انقلابی کشوری هستید که چهلمین سال از انقلاب خود را می‌گذارند.

وی ادامه داد: امروز نمایندگان مجلس شورای دانش آموزان از نقاط مخالف کشور با آداب و رسوم و زبان مختلف کنار هم جمع می شوند و با هم گفتگو، تامل و اندیشه کردن را تمرین می کنند و این دقیقا همان چیزی است که امروز جامعه ما به آن نیاز دارد.

او افزود: یکی از مشکلات و موانع ما در آموزش و پرورش این است که برنامه های آموزشی و درسی با نیازهای فردی و دانش آموزی انطباق کامل ندارد و با این نیازهای فردی و اجتماعی همسو نیست و این ضعف ما محسوب می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر