کد خبر: 52243
A

دستگیری باند تهیه و توزیع 10 هزار تومانی‌های تقلبی

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع اسکناس‌های 10 هزار تومانی تقلبی در مشهد و قوچان خبر داد.

دستگیری باند تهیه و توزیع 10 هزار تومانی‌های تقلبی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ابراهیم قربان‌زاده با اعلام دستگیری باند تهیه و توزیع 10 هزار تومانی های تقلبی اظهار کرد: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر توزیع اسکانس‌های تقلبی در شهرهای مشهد، قوچان و فاروج به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع این پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه صادر شد.

وی ادامه داد: در حالی که کاراگاهان پلیس آگاهی طرح ویژه‌ای را برای پیگیری سریع این پرونده آغاز کرده بودند کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان در عملیاتی علمی و با ردزنی‌های اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی این باند که جوانی 27 ساله بود را چهره‌زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی متهم را دستگیر و در بازرسی از او 25 میلیون ریال اسکناس صدهزارریالی تقلبی کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید2 همدست خود را به پلیس معرفی و کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان در اقدامی ضربتی 2 متهم دیگر پرونده را در مشهد دستگیر کردند.

قربان‌زاده با اشاره به کشف 28 میلیون و 500 هزار ریال اسکناس 10 هزار تومانی در مخفیگاه متهمان در مشهد، اضافه کرد: تحقیقات تخصصی در این باره برای کشف دیگر ابعاد و زوایای پنهان پرونده و شناسایی و دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع اسکناس های 10 هزار تومانی تقلبی ادامه داد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر