کد خبر: 52886
A

آیت‌الله علوی‌گرگانی: راه خیانت زیاد شده است/ معیشت مردم سخت شده است

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه اگر دستگاه‌های کنترل‌کننده وجود نداشته و نظارت نشود مشکلات زیادی در کشور ایجاد می‌شود، گفت: دلسوزی بیشتری در زمینه نظارت کالا و اجناس شود چون آبروی کشور در این زمینه است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی: راه خیانت زیاد شده است/ معیشت مردم سخت شده است

آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان استاندارد و جمعی از مدیران این سازمان، با اشاره به آیه‌ای از قرآن‌کریم اظهار داشت: خداوند کارهای دنیا را برای انسان به عنوان بازیچه قرار داده است ولی همین مادیات انسان را به آخرت می‌رساند.

وی افزود: افرادی که مسئولیتی به عهده دارند باید در زمینه خدمت‌رسانی به مردم هیچ کوتاهی نکنند و تنها هدف آن‌ها رضای الهی باشد، سازمان استاندارد کشور دارای مسئولیت سنگینی است چون امور غذای کشور در دست این سازمان است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: اگر کوچک‌ترین خیانتی در سازمان استاندارد کشور شود جامعه دچار مشکل می‌شود و همچنین اجناسی که عرضه می‌شود دچار مشکل باشد مردم با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به گرانی و مشکلات کشور عنوان کرد: زندگی و معیشت مردم سخت شده است و این موضوع فساد به همراه دارد، سازمان استاندارد باید بسیار مراقب باشد چون راه خیانت زیاد شده است.

آیت‌‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه اگر دستگاه‌های کنترل‌کننده وجود نداشته و نظارت کافی نشود مشکلات زیادی در کشور ایجاد می‌شود، گفت: باید دلسوزی بیشتری در زمینه نظارت کالا و اجناس شود چون آبروی کشور در این زمینه است و اگر تقلبی شود اعتبار کشور کاهش پیدا می‌کند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر