کد خبر: 52952
A

سردار مومنی خبر داد: درگیری در بیش از 80 شهر کشور در دی ماه/ حدود ده شب تمامی فرماندهان در اتاق خود می‌خوابیدند

جانشین سابق فرمانده ناجا گفت: در دی ماه در بیش از ۸۰ شهر درگیری شده بود که نیروی انتظامی با هوشمندی و ظرفیت‌ بالایی با آن برخورد کرد و جا دارد از آن یک مستندی ساخته شود.

سردار مومنی خبر داد: درگیری در بیش از 80 شهر کشور در دی ماه/ حدود ده شب تمامی فرماندهان در اتاق خود می‌خوابیدند

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار اسکندر مومنی جانشین سابق فرمانده ناجا در نشست عمومی فرماندهان، رؤسا و مدیران ارشد ناجا و در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سردار ایوب سلیمانی به عنوان جانشین ناجا و سردار محمدعلی نوری‌نژاد به عنوان معاون هناهنگ کننده  یکی از دوران خوب کاری من در ناجا بود و تلاش همه ما برای حل مشکلات موجود بود، اظهار داشت: هماهنگی خوبی در سطوح مختلف وجود داشت.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در حوزه عقیدتی و سیاسی و پلیس‌های تخصصی همدلی و هم افزایی بالایی وجود داشته است و توانستیم در تمامی ماموریت‌ها به خوبی عمل کنیم.

سردار مومنی با بیان اینکه نیروی انتظامی ظرفیت‌ بسیار بسیار بالایی دارد و هر ماموریتی که ناجا انجام می‌دهد ان ماموریت را به بهترین شکل انجام می‌دهد، گفت: هر تهدیدی که توسط دشمن کشورمان را تهدید می‌کرد با برنامه‌ریزی با آن مقابله می‌کرد.

وی ادامه داد: در دی ماه در بیش از ۸۰ شهر درگیری شده بود که نیروی انتظامی با هوشمندی و ظرفیت‌ بالایی با آن برخورد کرد و جا دارد از آن یک مستندی ساخته شود.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در زمان درگیری‌ها در کشور حدود ده شب تمامی فرماندهان در اتاق خود می‌خوابیدند و صحنه‌ها مدیریت می‌شد. کوچکترین تردیدی در هیچ‌کدام از فرماندهان ایجاد نشد و من به خودم به نیروی انتظامی افتخار می‌کنم که در اینجا خدمت کردم.

وی با اشاره به مانوریت‌های ناجا گفت: در سال گذشته پس از اربعین حسینی زلزله سرپل ذهاب ایجاد شد و نیروهای یگان ویژه به سرپل ذهاب اعزام شدند و بدون خستگی در آنجا حضور پیدا کردند و میدان را به دست گرفتند؛ پس از آن انتخاب اقلیم کردستان و تحرکات آنجا بود و نیروها با تمام توان وارد شدند.

جانشین سابق فرمانده ناجا گفت: ناجا ظرفیت‌های بالایی دارد و از آن در تمامی ماموریت‌ها استفاده کرده است./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر