کد خبر: 52972
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

توضیحات وکیل مدافع خانواده "فرشید هکی" درباره آخرین جزییات از مرگ مشکوک این حقوقدان

محمد مقیمی همچنین در رابطه با اظهارات دادستان تهران مبنی بر بازداشت دو نفر مظنون در این پرونده افزود: این دو نفر احتمالا همان اشخاصی هستند که بنده از طرف خانواده مرحوم هکی اعلام کردم که به آنها مظنون هستیم.

توضیحات وکیل مدافع خانواده "فرشید هکی" درباره آخرین جزییات از مرگ مشکوک این حقوقدان

وکیل مدافع خانواده فرشید هکی در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران درباره اظهار نظری که صبح امروز در رابطه با آخرین جزییات از پرونده مرگ مشکوک از وی در رسانه ها (اینجا) منتشر شده است گفت: بنده به هیچ وجه صراحتا" در این رابطه که مرگ ایشان به هیچ وجه سیاسی نیست و یا خصومت شخصی علت اصلی مرگ و یا قتل مرحوم هکی باشد اعلام نکرده ام و روی این نکته تاکید کردم که می تواند یک طرف ماجرا خصومت شخصی هم باشد. اما به هر ترتیب هنوز چیزی مشخص نشده و باید تا اعلام دقیق نتیجه و تحقیقات صبر کرد.

محمد مقیمی همچنین در رابطه با اظهارات دادستان تهران مبنی بر بازداشت دو نفر مظنون در این پرونده افزود: این دو نفر احتمالا همان اشخاصی هستند که بنده از طرف خانواده مرحوم هکی اعلام کردم که به آنها مظنون هستیم.

گفتنی است فرشید هکی، شهروند تهرانی است که گفته می شود هفته گذشته جسد وی در خودروی شخصی وی در حالی که سوخته بوده، پیدا شده است. دولت آبادی دادستان تهران هم عصر امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد که  خانواده هکی حاضر به پذیرش جسد نبودند و ادعا می‌کردند جسد متعلق به آن‌ها نیست، اما پس از آزمایش دی ان‌ای امروز معلوم شد که جسد متعلق به همان خانواده است.(اینجا)

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر