کد خبر: 52996
A

فرمانده ناجا: حضور ۳۰ هزار مامور ناجا در خدمت‌رسانی به زائران اربعین/ یک عده در داخل نظام همراه دشمن هستند

فرمانده ناجا از حضور ۳۰ هزار مامور ناجا در خدمت‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

فرمانده ناجا: حضور ۳۰ هزار مامور ناجا در خدمت‌رسانی به زائران اربعین/ یک عده در داخل نظام همراه دشمن هستند

به گزارش دیده بان ایران، سردار حسین اشتری در نشست عمومی فرماندهان، روسا و مدیران ارشد ناجا و مراسم تکریم و معارفه سردار جانشین ناجا و سردار معاون هناهنگ کننده ناجا ضمن تسلیت اربعین امام حسین (ع) اظهار داشت: امیدوارم عزادرای‌های ما در ماه محرم و صفر مورد توجه امام حسین (ع) قرار گرفته باشد.

وی در ادامه افزود: یکی از ماموریت‌های بزرگی که در طول سال نیروی انتظامی دارد اربعین حسینی است که جز عنایات الهی است و این حرکت عظیم اربعین برای جهان اسلام خیر و برکت دارد.

سردار اشتری گفت: خدا را شاکریم که خدمت گذار زائرین هستیم و همکاران ما در مرزها و در مسیر تردد زائرین حضور دارند و ۳۰ هزار نفر از کارکنان ناجا مشغول خدمات رسانی هستند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: مناطقی که روزگاری مهد دفاع و ایثار بود امروز محوری برای جهانی شدن اربعین حسینی است. در چند سال اخیر و سیل خروشان مردم برای حضور در عتبات عالیات همکاران شما با تجربه بیشتر خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: در سالیان گذشته مردم با عشق و علاقه این مسیر را انتخاب کردند و پر شورتر از گذشته در اربعین حسینی حضور پیدا می کنند. در سالیان گذشته اشکالاتی وجود داشت اما با تجربه که به دست آوردیم تمامی اشکالات برطرف شد و این برگ زرینی برای ناجا است.

وی ادامه داد: باید امروز قدر این دوران و خدمت مردم را بدانیم و همکاران من با عشق خدمت رسانی می‌کنند. در عقبه هم به خوبی کارها انجام شده در حوزه گذرنامه و ویزا به خوبی کار صورت گرفته است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند صدور گذرنامه هیچ گونه مشکلی ندارد اما به دلیل صدور همزمان ویزا کمی تاخیر می‌افتد و حجم کار همکاران ما را اضافه می‌کند.

سردار اشتری گفت: استانداران و قرارگاه‌‌های اربعین پای کار هستند و باید این روحیه خدمت‌گذاری را بالا ببریم و همه کارها بر اساس قانون انجام دهیم.

فرمانده ناجا در خصوص رجز خوانی استکبار جهانی برای ایران، گفت: رییس جمهور بی عقل امریکا گفته تابستان داغی برای ایران در پیش است و پیش بینی کردند با اجرای مرحله اول تحریم ها  این انسجام و نظم در کشور در هم بریزد و امریکا و کشورهای همسویش در آن راستا کار کردند.

وی ادامه داد: در این حوزه فراخوان هایی کردند و به دنبال این بودند مردم به خیابان‌ها بریزند و در مرداد ماه که اوج فراخوان ها بود به دنبال این بودند یک میلیون نفر در ۳۰۰ نقطه تظاهرات کنند که خوشبختانه با هوشمندی کمتر از ده هزار نفر در ۱۵ نقطه تظاهرات کردند، نیروی انتظامی و مردم خوشبختانه هوشمندانه عمل کردند‌.

سردار اشتری گفت: دشمن اعلام کرد ۱۳ آبان مرحله بعدی تحریم ها است و از چند روز گذشته شروع کردند به تحریک مردم، اما فرمایشات مقام معظم رهبری آبی بود بر روی آتش و امید برگشت.

وی افزود: امروز توجه تمام دنیا به مرگ خاشقچی است و جنایتی که عربستانی ها با هدایت امریکایی ها انجام دادند.

سردار اشتری افزود: یک نفر در داخل ماشین خودکشی کرده است و دشمن به دنبال این بود که توجه را به داخل کشور بکشاند، گفت: یکسری متاسفانه در داخل نظام نقش اپوزیسون و همراه دشمن هستند و این افراد باید از داخل نظام خارج شوند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه ان شاالله ۱۳ آبانی پرشوری خواهیم داشت و مردم نشان می‌دهند پای آرمان‌ها و اهداف خود خواهند بود، گفت: حضور پرشور مردم همچون گذشته مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار خواهیم زد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شتر در خواب بیند پنبه دانه.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دلیل داشتن فرماندهان لایق و کارکنانی مجاهد وظیفه خود را به خوبی انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که در چند ماه آینده تحرکاتی داشته باشند.

فرمانده ناجا ادامه داد:مسئولین در جای خود باید به مردم خدمت رسانی کند و به دنبال حل مشکلات آن‌ها باشند؛ دشمن بداند که مردم با هدایت‌های مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های فرزندان خود در ناجا نمی‌گذارند بی نظمی در کشور ایجاد شود و برای ماه‌های آینده باید هوشیاری بیشتری داشته باشیم.

سردار اشتری افزود: من به آینده خوشبین و مطمئن هستم در آینده پیشرفت خواهیم کرد و امروز اعتماد مردم طبق نظر سنجی ها افزایش پیدا کرده است.

سردار اشتری در خصوص مراسم تکریم و‌معارفه اظهار داشت: بنده از زحمات سردار مومنی که در حدود ۴ سال فعالیت داشتند کمال تشکر را دارم و ایشان با تجربه‌ای که داشتند و با حوصله و عقلانیتی که در تصمیم گیری ها داشت یک تعامل خوبی به وجود آوردند.

وی ادامه داد: مسئولیت‌هایی که به ایشان سپرده شده بود به خوبی اجرایی شد و صادقانه زحمت کشید.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امروز نیروهای ما با توجه به تجربیاتی که در ماموریت‌های ناجا کسب می کنند می توانند کارایی زیادی برای کشور داشته باشند، گفت: ما بعد از ده جلسه قبول کردیم که سردار مومنی در حوزه ستاد مبارزه با مواد مخدر فعالیت کنند و به عنوان مامور انتقال پیدا کردند.

سردار اشتری با بیان اینکه افراد زیادی در ناجا می‌توانستند به عنوان جانشین انتخاب شوند، گفت: خوشبختانه فرماندهان ناجا ظرفیت‌های بالایی دارند و می‌توانند به خوبی ماموریت‌‌های ناجا را اجرا کنند‌.

فرمانده ناجا گفت: من از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که این انتخاب‌ها را تایید کردند و دفتر مقام معظم رهبری سریع جواب دادند.

وی در پایان با تشکر از رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ۶ موکب در داخل و خارج از ایران راه‌اندازی شده که با کمک‌های مردمی و کارکنان ناجا است./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر