کد خبر: 53003
A

آخرین خبر از برخورد اتوبوس زائرین اربعین با تریلی در خرم‌آباد / ۲۱ نفر مصدوم شدند / اتوبوس از استان اصفهان عازم شلمچه بود +اسامی مصدومان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از برخورد اتوبوس زائرین حسینی در خرم‌آباد با تریلی خبر داد و گفت: ۲۰ مسافر در اثر این حادثه مصدوم شدند.

آخرین خبر از برخورد اتوبوس زائرین اربعین با تریلی در خرم‌آباد / ۲۱ نفر مصدوم شدند / اتوبوس از استان اصفهان عازم شلمچه بود +اسامی مصدومان
به گزارش دیده بان ایران، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات در ارتباط با جزئیات تصادف اتوبوس زائرین حسینی با تریلی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۵ و ۱۰ دقیقه صبح امروز در ۲۰ کیلومتری آزادراه خرم‌آباد به پل زال به وقوع پیوسته است.
 
وی افزود: در اثر این تصادف ۴۲ مسافر دچار حادثه شدند که ۲۰ مصدوم توسط نیرو‌های هلال احمر و اورژانس به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافتند.
 
معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: مسافرین اتوبوس، زائران استان اصفهان بودند که به مقصد شلمچه سفر می‌کردند.
 
جزییات تصادف
 
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان با اشاره به سانحه تصادف اتوبوس زائرین اربعین حسینی در ۲۵ کیلومتری آزادراه خرم‌آباد-پل زال اظهار کرد: این تصادف ساعت ۴:۲۰ دقیقه بامداد امروز بین اتوبوس زائران اربعین حسینی و یک دستگاه تریلر به وقوع پیوست.
 
علی حسین رفاهی خاطرنشان کرد: اتوبوس زائران اربعین از اصفهان به سمت خوزستان در حرکت بود که در ۲۵ کیلومتری جاده آزادراه خرم‌آباد-پل زال دچار سانحه تصادف شد.
 
وی با بیان اینکه تصادف اتوبوس زائرین اربعین حسینی ۲۱ مصدوم را بر جای گذاشت، افزود: مصدومین حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان‌های عشایر و تامین اجتماعی خرم‌آباد منتقل شدند.
 
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان بیان داشت: حال اغلب مصدومین خوب بوده و هیچ‌گونه فوتی گزارش نشده است، ضمن اینکه مصدومین جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.
 
وی اسامی مصدومان حادثه را به شرح ذیل اعلام نمود:
 
۱- طاهره هدایت
 
۲- فاطمه کشاورزیان
 
۳- هاجر انجمنی
 
۴- محمدرضا ضیایی
 
۵- مرضیه عموچی
 
۶-برات‌علی یاریار
 
۷- رسول شاهین سده
 
۸- ریحانه صالحی
 
۹- مریم تقی‌زاده
 
۱۰- مریم صادقی
 
۱۱- ماه پری به‌نیا
 
۱۲- علی کشاورزیان
 
۱۳- حسین نظریان
 
۱۴- فاطمه باقریان
 
۱۵- رسول احمدی
 
۱۶- علی اسد طاهری
 
۱۷- علی شکرانی
 
۱۸- بتول شکرانی
 
۱۹- محمدحسین شکرانی
 
۲۰- ریحانه شکرانی
 
۲۱- حجت شیرانی
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر