کد خبر: 53123
A

جزئیات شهادت مامور انتظامی در پارک دانشجو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان جزئیات شهادت مامور انتظامی استان را تشریح کرد.


جزئیات شهادت مامور انتظامی در پارک دانشجو
به گزارش دیده بان ایران، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در رشت اظهار داشت:‌ در درگیری که دیشب حوالی پارک دانشجو رشت بین اراذل و اوباش و مأموران یگان امداد نیروی انتظامی رخ داد یکی از مأموران با ضربات چاقوی این افراد به شدت مجروح شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد:‌ دیشب مقارن ساعت 23:15 عوامل یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان رشت حسب انجام وظیفه گشت‌زنی خود در سطح شهر به پارک دانشجو رسیدند که متوجه حضور تعدادی از اراذل و اوباش در محوطه پارک شدند.
 
جعفری خیرخواه تصریح کرد:‌ به علت حضور اراذل و اوباش و ایجاد مزاحمت آنان برای مردم و شهروندان عوامل یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان رشت بلافاصله وارد عمل شدند که در این درگیری سروان حسن پاینده به علت ضربات چاقو یکی از نامبردگان به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
 
وی با بیان اینکه تعدادی از اراذل و اوباش یاد شده حالت طبیعی نداشتند افزود:‌ پس از مجروح شدن یکی از عوامل یگان امداد نیروی انتظامی و انتقالش به بیمارستان،‌ وی به علت شدت صدمات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اراذل و اوباش نیز از محل حادثه به سرعت متواری شدند.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ بلافاصله پس از این حادثه ناگوار تیم‌های تخصصی پلیس وارد عمل شده و قاتل مورد نظر را در حین فرار از استان در منطقه رستم‌آباد دستگیر کردند و در حال حاضر نامبرده در پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرده است.
 
جعفری خیرخواه ایجاد امنیت و ثبات را از اولویت‌های پلیس ذکر کرد و ابراز داشت: نیروی انتظامی گیلان با وجود کثرت کار در همه صحنه‌ها حضوری مستمر و مقتدرانه دارد بنابراین در صورت مشاده هرگونه اخلال در نظام و امنیت عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان به سرعت وارد عمل می‌شود.
 
وی با تأکید بر اینکه باب شهادت بر روی عوامل نیروی انتظامی باز است بیان داشت:‌ سراسر وجود تمامی عوامل نیروی انتظامی مملو از عشق به خدمت و ایجاد امنیت برای مردم است به همین خاطر برای برقراری محیطی آرام برای خانواده‌ها و عموم شهروندان آماده هرگونه فداکاری و ایثار است.  
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سروان پاینده به خانواده وی و همه مردم شریف گیلان گفت‌:‌ مراسم تشییع پیکر پاک این شهید احتمالاً دوشنبه همین هفته برگزار می‌شود اما اطلاعات دقیق‌تر و نحوه برگزاری آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر