کد خبر: 53170
A
افشانی:

استعفا نمی دهم/به دیوان عدالت اداری مراجعه نکردم

شهردار تهران در پاسخ به این سئوال که آیا شما همچنان امیدوار هستید در شهرداری تهران باقی بمانید، گفت: من تا لحظه آخر پایبند قانون هستم، من استعفا نمی دهم.

استعفا نمی دهم/به دیوان عدالت اداری مراجعه نکردم
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ محمدعلی افشانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا لحظه آخر به قانون پایبند خواهم بود، افزود: تا زمانی که طرح مستثنی شدن شهردار تهران در کمیسیون تخصصی مجلس بررسی و نتیجه اعلام شود من منتظر می مانم و همچنان پایبند به قانون هستم.
 
وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما همچنان امیدوار هستید در شهرداری تهران باقی بمانید، گفت: من تا لحظه آخر پایبند قانون هستم، من استعفا نمی دهم.
 
شهردار تهران در خصصو برخی تغییرات و جابجایی ها در شهرداری تهران، ادامه داد: این یک اصل مدیریت است تا روزی که در شهرداری بمانم با نظم و اقتدار آن را اداره می کنم و باید یک سازمان منسجم را تحویل دهم و نمی توان به این نیت که بمانم یا بروم سازمان را رها کنم و ممکن است جابجایی ها ادامه داشته باشد. اما برخی از تغییرات در فضای مجازی صحت ندارد و با واقعیت در جریان مطابقت نمی کند.
 
افشانی در پاسخ به این پرسش که آیا همانند دیگر شهرداران به دیوان عدالت اداری مراجعه می کند، گفت: هنوز وارد چنین فضایی نشده ام.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر