کد خبر: 53270
A

در دیدار شب گذشته اعضای شورای شهر در خیابان طالقانی چه گذشت؟

در نشست اعضای شورای شهر برای انتخاب گزینه‌های نهایی شهرداری تهران، گزینه‌هایی که بیشترین آرا را کسب کردند مشخص شدند. روز گذشته اعضای شورای شهر تهران به دیدار آخوندی در خانه وارطان (وارطان هوانسیان معمار ایرانی ارمنی‌تبار بود. او از مدافعان سرسخت معماری مدرن در ایران به‌شمار می‌آمد) در خیابان طالقانی رفتند. اعضای شورای شهر که ناظر بر عملکرد شهرداری تهران هستند به دیدار آخوندی رفتند و از وی درخواست کردند که قبول زحمت کند و مدیریت جدید شهرداری را بپذیرد.

در دیدار شب گذشته اعضای شورای شهر در خیابان طالقانی چه گذشت؟

به گزارش دیده بان ایران؛ در این نشست که هر فرد باید پنج گزینه‌ی پیشنهادی خود برای شهرداری را معرفی می‌کرد، عباس آخوندی با ۱۱ رای، محسن هاشمی با ۹ رای، اوسط هاشمی با ۸ رای، جهانگرد با ۵ رای، حناچی با ۵ رای، تقوی نژاد با ۴ رای، مصطفی سالاری با ۴ رای، مصطفی سلیمی با ۴ رای، علی ربیعی با ۲ رای و مناف هاشمی با ۲ رای، گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران هستند.

**

همچنین خبرگزاری فارس در همین رابطه نوشت: روز گذشته اعضای شورای شهر تهران به دیدار آخوندی در خانه وارطان (وارطان هوانسیان معمار ایرانی ارمنی‌تبار بود. او از مدافعان سرسخت معماری مدرن در ایران به‌شمار می‌آمد) در خیابان طالقانی رفتند.

 اعضای شورای شهر که ناظر بر عملکرد شهرداری تهران هستند به دیدار آخوندی رفتند و از وی درخواست کردند که قبول زحمت کند و مدیریت جدید شهرداری را بپذیرد.

حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران به فارس گفت: روز گذشته جلسه ای با آخوندی در خانه وارطان واقع در خیابان طالقانی داشتیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با آخوندی در مورد مسائل شهر گفت و گو کردیم و نقطه نظرات همدیگر را شنیدم.

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه ای هم این جلسه داشت، گفت: نتیجه بعداً معلوم می شود. ما در خصوص برنامه شهرداری با آخوندی صحبت کردیم.

اصلاح‌طلبان دیگر فرصت اشتباه ندارند و اگر می‌خواهند سه سال باقی مانده کارشان را به سلامت به سرانجام برسانند، باید شهرداری را انتخاب کنند که نه مثل نجفی به بیماری «مردان سیاست» مبتلا شود، و نه مثل افشانی بازنشسته باشد؛ برخی‌ها می‌گویند، نوبت شهرداری زنان است و برخی هم در حال رایزنی با آخوندی هستند.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر