کد خبر: 53401
A

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری اعلام کرد: ۱۵۰هزار تومان حداکثر قیمت بلیت مهران به تهران

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با بیان اینکه سقف قیمت بلیت مهران به تهران ۱۵۰ هزار تومان است گفت: به زائران توصیه می‌شود از داخل پایانه برکت در مهران نسبت به تهیه بلیت برگشت خود اقدام کنند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری اعلام کرد: ۱۵۰هزار تومان حداکثر قیمت بلیت مهران به تهران

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ احمدرضا عامری درباره گران‌فروشی برخی از شرکت‌ها در مرز مهران برای فروش بلیت برگشت از مهران به تهران اظهار داشت: تمام نهادهای نظارتی و تعزیراتی در پایانه مهران حضور دارند و مسافران می‌توانند گزارش‌های گران‌فروشی را به نمایندگان تعزیرات در پایانه مهران اطلاع دهند.

وی ادامه داد: احتمالاً زائرانی که به بلیت برگشت با قیمت بالا اعتراض دارند بلیت خود را از پایانه خریداری نکرده‌اند و از طریق اتوبوس‌های گذری قصد برگشت به تهران را دارند.

عامری تاکید کرد: به تمام زائران توصیه می‌کنیم برای خرید بلیت خود از داخل پایانه اقدام کرده و از سوار شدن اتوبوس‌های گذری برای برگشت خودداری کنند.

وی تاکید کرد: سقف قیمت اتوبوس در بهترین کلاس ۱۵۰ هزار تومان است و بیشترین گران‌فروشی محسوب می‌شود و با فروشندگان برخورد قاطع خواهد شد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری گفت: از تمام مسافران خواهشمندیم گزارش‌های گران فروشی را به نمایندگان تعزیرات مستقر در پایانه برکت اطلاع دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر