کد خبر: 53413
A

افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور طی سه روز آینده است. امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ آبان ماه) از جنوب غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می شود.

افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور

به گزارش دیده بان ایران احد وظیفه گفت: امروز( ۱۲ آبان ماه) در برخی مناطق استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده قابل پیش بینی است. روز دوشنبه (۱۴ آبان‌ماه) با نزدیک شدن سامانه بارشی از سمت جنوب غرب و غرب کشور ابتدا در نوار غربی و و به‌تدریج تا اواخر وقت در بیشتر مناطق نیمه غربی و غرب سواحل دریای خزر افزایش ابر و بارندگی پیش‌بینی می‌شو.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: طی دو روز آینده شرق خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان و در روز دوشنبه (۱۴ آبان ماه) تمام مناطق خلیج فارس مواج پیش بینی می شود. امروز( ۱۲ آبان ماه) و با شدت کمتر فردا (۱۳ آبان ماه) در استان سیستان و بلوچستان و شرق استان‌های خراسان جنوبی کرمان و هرمزگان وزش باد شدید و در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: فردا ( ۱۳ آبان ماه) هوای تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۶ و ۸ درجه سانتی‌گراد و دوشنبه (۱۴ آبان‌ماه) کمی ابری بتدریج همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. بیشترین و کمترین دمای این روز ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر