کد خبر: 53424
A

تهدید دوباره " حسن روحانی" به مرگ

در کلیپى که در فضاى مجازى منتشر شده است، سعید قاسمى توهین‌هاى عجیبى به حسن روحانى و اسحاق جهانگیرى مى‌کند. او می‌گوید: «در دولتی که اینها اعلام کردند در طول تاریخ احمدی‌نژاد مقصر بوده و بعد از ختم رُسُل هم احمدی‌نژاد مقصر است ما زلزله ورزقان را درک کردیم. در زلزله ورزقان تبریز این بزرگوار ماهی دو نوبت سر می‌زد، آقای نیکزاد وزیر شهرسازی هر 10 روز یک بار پای کار به صورت مستقیم بودند و بدون واسطه و مستقیما سرکشی می‌کردند تا ببیند قفل کار کجاست تا آن را باز کند.» وی ادامه داد: «اینجا که الان آقایان به طور کل تعطیل هستند و بعد هم آنها برداشتند و البته اگر دستمان هم برسد محاکمه می‌کنیم آقای آخوندی را. اگر دست حزب‌ا... به جناب آقای آخوندی برسد او را محاکمه می‌کند.»

تهدید دوباره " حسن روحانی" به مرگ

به گزارش دیده بان ایران؛ «استخر» به کلیدواژه هجمه دلواپسان به مسئولان و شخصیت‌های سیاسی کشور تبدیل شده است. آنان که تا دیروز با برهم زدن تجمعات و پرتاب کفش و سنگ مخالفت و اعتراض خود را نشان می‌دادند اکنون تهدید را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا از مرگ مخالفانشان در استخر می‌گویند. در مرداد سال جاری تجمعی در مدرسه فیضیه قم با هدف اعتراض به سیاست‌های دولت برگزار شد که وجود یک تابلو با مضمونی تهدیدآمیز نسبت به رئیس‌جمهور، توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را جلب کرد. روی این تابلو نوشته شده بود: «ای آنکه مذاکره شعارت- استخر فرح در انتظارت». یک هفته پس از آن هم بر اساس فیلمی که از سخنرانی حاج منصور ارضی منتشر شده، وی با اشاره به اقدامات مرحوم آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی و برنامه‌های دولت حسن روحانی می‌گوید: «اون یارو آخرش در استخر مرد، این یارو هم آخرش در استخر می‌میرد.» حالا نوبت یکی دیگر از دلواپسان است که از استخر برای نشان دادن اعتراض خود استفاده کند.

توهین به روحانی و جهانگیری!

در کلیپى که در فضاى مجازى منتشر شده است، سعید قاسمى توهین‌هاى عجیبى به حسن روحانى و اسحاق جهانگیرى مى‌کند. او می‌گوید: «در دولتی که اینها اعلام کردند در طول تاریخ احمدی‌نژاد مقصر بوده و بعد از ختم رُسُل هم احمدی‌نژاد مقصر است ما زلزله ورزقان را درک کردیم. در زلزله ورزقان تبریز این بزرگوار ماهی دو نوبت سر می‌زد، آقای نیکزاد وزیر شهرسازی هر 10 روز یک بار پای کار به صورت مستقیم بودند و بدون واسطه و مستقیما سرکشی می‌کردند تا ببیند قفل کار کجاست تا آن را باز کند.» وی ادامه داد: «اینجا که الان آقایان به طور کل تعطیل هستند و بعد هم آنها برداشتند و البته اگر دستمان هم برسد محاکمه می‌کنیم آقای آخوندی را. اگر دست حزب‌ا... به جناب آقای آخوندی برسد او را محاکمه می‌کند.» قاسمی گفت: «البته آقای رئیس‌جمهور! شما هم باید جوابگو باشید قبلا صحبت کردیم. اما این وزرایی که برمی‌داری و این ترکیبی که به بیرون داده‌ای بیرون که نمی‌روند؛ به ما رکب نزنید چرا که بیرون می‌روید دوباره با یک ترکیب جدید برای انتخابات جدید است». قاسمی مدعی شد: «الان بحث‌شان آن است که آقای جهانگیری باید تشریف ببرند و آقای جهانگیری فرمودند که یک منشی هم نمی‌توانم تغییر دهم بدون اجازه ایشان. خب باید گفت مردک اگر نمی‌توانی کاری کنی... کردی که رفتی آنجا. تو که ادعای سازندگی داری و آمارهای دروغی را اعلام می‌کنی تو که نمی‌دانی، پس چرا دروغ می‌گویی؟ تقریبا همه شما دروغگو هستید و باید جواب خدا را بدهید» وی افزود: ضمن آنکه سر فرصت این افراد را محاکمه می‌کنیم و اگر دستمان هم برای محاکمه آنها نرسد قبلا هم اعلام کردیم و آیه جدیدی هم داریم؛ «ان ربک لب الاستخر». خدای ما همان خدایی است که لب استخر خفت‌گیری می‌کند.» قاسمی اظهار کرد: «من هر جایی رفتم آقای روحانی را دعا کردند از لب مرز تا اینجا همه دعاگوی تو هستند و این دعاهایی که کردند بعید می‌دانم تا عید دوام بیاوری این دعاهایی که این مردم دارند کارت با کرام‌الکاتبین است و چه شود اگر تا عید دوام بیاوری.»

ریش نتراشیده نماد بی‌اهمیتی ادعاها

به نظر می‌رسد سعید قاسمی هرازگاهی درتلاش برای خودنمایی است و اظهاراتی دارد که کمی بعد سند بی‌ثباتی رفتاری او می‌شود؛ مانند پاییز ٩٠ که در بحبوحه محاکمه فائزه هاشمی در دادگاه در جمع دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد گفته بود: «اگر این خانم [فائزه هاشمی] نصف روز زندان رفت، من ریشم را می‎تراشم»، اما هیچ‌گاه ریش خود را نتراشید و در توجیه خلاف‌گویی خود اظهار داشت:‌ «بارها و بارها اعلام شد که چرا سعید قاسمی ریشش را نزد. قسم یاد کرده بودم که اگر دخترک را زندان بیندازند، ریشم را بزنم که معروف است و همه جا هم منتشر شد و همه می‌دانند که من این حرف را زده‌ام، وقتی او را به زندان انداختند، تصمیم گرفتم همین کار را هم بکنم، یک‌دفعه دیدم حکم سیستم قضائی درباره این فتنه‌گر چیست؟ من هم یک مقدار ریشم را به اندازه شش ماه کوتاه کردم، برای اینکه ادای احترام کرده باشم». بنابراین بسیاری از حامیانش پس از این رفتارها از اطراف او دور شدند چرا که دانستند اعتباری به اظهارات و وعده‌های او نیست. از سوی دیگر در اواخر شهریور و پس از بالابردن پلاکارد «ای آنکه مذاکره شعارت- استخر فرح در انتظارت»، روزنامه جوان خبر داد 5 طلبه بازداشت شدند، اما اکنون چه برخوردی با سعید قاسمی خواهد شد و آیا او هم بازخواست و تحت پیگیرد قرار می‌گیرد؟/ آرمان

  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر