کد خبر: 53873
A

ماجرای داماد حسن روحانی که داماد اژه‌ای شد!

فارس : سخنگوی قوه قضاییه گفت: اخیراً فردی با جعل عنوان خودش را داماد من معرفی کرده و در یکی از روستاهای همدان ساختمانی را در یک زمین ساخته است.

به گزارش دیده بان ایران؛ محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صدوسی‌وسومین نشست خبری خود به موضوع یک فقره جعل عنوان اشاره کرد.

وی با اشاره به این مطلب که چندین بار در مورد کسانی که با جعل عنوان و ادعای ارتباط مرتکب اخاذی و کلاهبرداری شده‌اند، صحبت کرده‌ام گفت: در این مدت هم چندین مورد کلاهبرداری با جعل نامه رییس جمهور به شورای پول و اعتبار نامه نوشته رویت شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: این فرد اول گفته است که داماد روحانی بودم، بعد داماد رییس جمهور یک کشور آفریقایی شده‌ام و اکنون داماد محسنی اژه‌ای هستم.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: البته من دامادی در سال ۹۶ ندارم، یک داماد دارم که فرزند بزرگ دارد.

وی گفت: این فرد رفته در روستایی در همدان یک زمین را خلاف مقررات با این جعل عنوان ساخته است، خواهش می‌کنم مراقب این کلاهبرداری‌ها باشند.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: ساخت و توزیع مشروبات تقلبی که خود ساخت و توزیع آن جرم جداست که منجر به خسارت‌های فراوان می‌شود، در پرونده اخیر بندرعباس ۱۸ نفر بازداشت شده‌اند و ۳۸ نفر طبق آخرین اعلام براثر استفاده از این مشروبات فوت کرده و ۴۳۲ نفر هم دچار مشکلات جسمی شده‌اند.

وی افزود: در شرایط فشار دشمن باید مراقب برخی سوءاستفاده‌ها بود، در یک مورد با کمک و تبانی جایگاه‌داران ۸۴ میلیون لیتر سوخت قاچاق کرده‌اند و در چند استان بازداشتی داشته‌ایم./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر