کد خبر: 53899
A

تصادف یک دستگاه وانت پیکان با چند دانش‌آموز و فوت دو نفر

رئیس آموزش و پرورش بردسکن از تصادف یک دستگاه وانت پیکان با تعدادی از دانش‌آموزان خبر داد.

تصادف یک دستگاه وانت پیکان با چند دانش‌آموز و فوت دو نفر

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامحسین غفوری  گفت: متاسفانه در ساعت 13 روز گذشته 20 آبان‌ ماه پس از تعطیلی مدارس تعدادی از دانش‌آموزان توسط یک دستگاه خودروی وانت پیکان در فاصله 80 متری مدرسه زیر گرفته می‌شوند.


وی افزود: این حادثه در خیابان 13 آبان به وقوع پیوست و 4 دانش‌آموز که در حال تردد بودند، مصدوم شدند حتی به دلیل سرعت بالا، خودرو با تعدادی از درختان بلوار نیز برخورد می‌کند و موجب شکست درختان می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش بردسکن عنوان کرد: پس از وقوع حادثه بلافاصله کسبه محل با اورژانس تماس می‌گیرند که به دلیل وخیم بودن حال دانش‌آموزان و نبود بخش ای‌سی‌یو در بیمارستان بردسکن سریعا با پیگیری‌های فرماندار شهرستان این افراد به بیمارستان‌های نیشابور و سبزوار اعزام می‌شوند.

وی افزود: با هماهنگی ستاد بحران بلافاصله دو بالگرد اورژانس به منطقه اعزام و دو دانش‌آموز به بیمارستان سبزوار و دو دانش آموز دیگر در بیمارستان نیشابور بستری شدند 

غفوری گفت: دانش‌آموزان از مدرسه ابتدایی پسرانه حاج مومن هستند، دو نفر از دانش‌آموزان در مقطع چهارم و دو نفر در مقطع پنجم مشغول به تحصیل هستند.

آخرین خبر فوت دو دانش آموز و مرگ مغزی نفر سوم
 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن لحظاتی قبل از فوت و مرگ مغزی شدن سه دانش‌آموز این شهرستان براثر تصادف روز گذشته خبر داد.

غلامحسین غفوری افزود: متاسفانه در تصادف یک دستگاه وانت پیکان با 4 دانش آموز بردسکنی که روز گذشته 20 آبان‌ماه به وقع پیوست دو نفر از دانش‌آموزان فوت کردند.

وی اظهار کرد: به دلیل وخامت حال این افراد، بلافاصله به بیمارستان‌های شهرستان‌های سبزوار و نیشابور اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن اعلام کرد: متاسفانه لحظاتی قبل خبر فوت دو دانش آموز به نام های سجاد حسین‌پور و امیرعلی طاهریان که در کلاس چهارم ابتدایی مدرسه پسرانه حاج مومن مشغول به تحصیل بودند رسما اعلام شد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با بیان اینکه این دو دانش آموز در بیمارستان‌های سبزوار و نیشابور فوت کرده‌اند، بیان کرد: متاسفانه براساس آنچه اعلام شده یک نفر دیگر از دانش‌آموزان دچار مرگ مغزی شده و دیگری اکنون در اتاق عمل است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر